Gå til innhold

Hjelp!!!!!!! Julegaver


trollemor;o)

Anbefalte innlegg

Jeg har en enorm mengde tantebarn jeg skal kjøpe julegaver til.

Den yngste er 15 og den eldste er snart 30. De fleste aldre er representert mellom der.

I et blad fant jeg en gavepakke med toalettveske og hånduk som jeg kan bestille med navn på. En type for jenter og en type for gutter. Dette koster 249 som er midt i blinken.

Er dette en utrolig kjedelig julegave?

Kom med synspunkt please!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er en kjekk gave. :o) Det er også lov å slutte å gi gaver til voksne tantebarn, det må jo bli utrolig dyrt?

Jammen, det er jo egentlig så koselig og jeg syns liksom at de er små enda... Det virker iallefal som om de var små i fjor;o)

(Jeg slutter med bursdagesgaver når de er 18 da, hjelper litt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest juletanta

Det er da ikke kjedelig! Synes det høres koselig ut jeg.

Jeg gir også gaver til tantebarna. I år blir det hjemmestrikka sokker, bilder fra de var små montert i rammer og litt julepynt ved siden av.

Pleier å få hilsen fra dem utpå nyåret og de er alltid glad for å bli husket til jul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da ikke kjedelig! Synes det høres koselig ut jeg.

Jeg gir også gaver til tantebarna. I år blir det hjemmestrikka sokker, bilder fra de var små montert i rammer og litt julepynt ved siden av.

Pleier å få hilsen fra dem utpå nyåret og de er alltid glad for å bli husket til jul.

Ja, det er et jeg tenker at de ikke lenger tenker så mye på hva det er, men at de setter pris på at en "gammel" tante fortsatt kjøper gaver til jul:o) Toalettveskene er bestilt:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...