Gå til innhold

Hva skal dere ikveld?


Humatus

Anbefalte innlegg

Da har jeg trukket i finstasen:)

Vi slår sammen julebord og en forhåpentligvis fortryllende kveld med Siver Høyem.

Gleder meg til god mat og god musikk.

Hva gjør du ikveld?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Shira :o)

Jeg klør meg i hodet over norskoppgava jeg jobber med, og kommer vel til å forsette med det utover kvelden ;o)

Ellers skal jeg pakke ut koffertene, vi kom fra ferie natt til i dag, så vaskemaskina skal få kjørt seg.

Kos deg i kveld, vi skal på julebord neste helg, hele helga faktisk, med flere middager, bli artig for det er med mennesker jeg ikke kjenner så godt i fra før. Alltid kjekt å treffe nye å bli kjent med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Håper du får det fint

Ha en flott kveld da du :)

Etter en lang arbeidsuke skal jeg vente til mine håpefulle har dratt (de skal bort hele helgen), så skal jeg ta meg en lang og deilig dusj, stelle meg fra topp til tå, kle meg sexy (skikkelig god og lang sex i tankene) og hoppe i soffan for en god film, med et glass rødvin mens det spraker i peisen.

Så det blir en flott kveld for meg også skal jeg love deg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

surfe, se på tv og legge ned noen unger snarast råd er ;-)

''surfe, se på tv og legge ned noen unger snarast råd er ;-)''

Det yngste krapylet sover over hos en venninne og det eldste krapylet venter en kompis på overnatting = en rolig kveld i fred og ro for meg. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''surfe, se på tv og legge ned noen unger snarast råd er ;-)''

Det yngste krapylet sover over hos en venninne og det eldste krapylet venter en kompis på overnatting = en rolig kveld i fred og ro for meg. :o)

Jeg har også lånt bort 1 stk. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi skal gjøre noe veldig spesielt, og spise eksotisk mat!

(dvs se på x-factor, NPN mm + spise taco....)

Akkurat det samme som oss, merkelig...hehe - bortsett fra taco. Her blir det pizza :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi skal gjøre noe veldig spesielt, og spise eksotisk mat!

(dvs se på x-factor, NPN mm + spise taco....)

Ser ut som det blir like tilstander hos oss i kveld ;O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingenting, håper jeg ;)

Koser oss med dataspill, film og taco. Guttungen er sliten, så han skal i sengs så snart han har fått i seg en brødskive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest majas mamma

I kveld ligger jeg langflat på sofan, med den ellers asosiale katta på magen. Kan jo ikke røre meg for da går han igjen. Mannen er borte, dattera er på overnatting, så nå er det meg, katta og datan, og en tv uten noe vettugt på. Tror det blir en tidlig kveld på meg i dag. Og hver gang jeg tror det, ender jeg ikke opp i senga før tolv, iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...