Gå til innhold

er IA-bedrifter forpliktet til å tilrettelegge?


Gjest på attføring

Anbefalte innlegg

Gjest på attføring

Har nettopp kommet meg ut av et slik arbeidsforhold og har vært sjokkert over hvor lite de har vært villige til å tilrettelegge. De har heller jobbet med det motsatte, å psyke meg ned. Har blitt kalt nedlatende ting av sjefen. Fikk høre at jeg nok var for sårbar til å jobbe der, pga jeg brøt sammen på et møte med sjefen hvor jeg fikk høre så mye nedlatende. Det er ellers et elendig arbeidsmiljø hvor folk ikke går til den det gjelder, men rapporterer direkte sjefen. Jeg har ulike ting jeg sliter med og er avhengig av direkte tilbakemeldinger fra kollegaer. Da jeg fortalte sjefen at jeg hadde bipolar lidelse var han usikker på om jeg burde jobbe der i det hele tatt, (da hadde jeg jobbet der et år).

Har IA-bedriftene noen forpliktelser ovenfor folk utenom sykemeldingsordningene? Trenger de å være inkluderende i praksis? Har aldri vært borti liknende noen gang i arbeidslivet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...