Gjest Influenzinum D12 0 0 Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Bruker de homeopatiske tablettene Influenzinum D12, som skal være fine til å bruke forebyggende mot influensa/svineinfluensa. Foreløpig er vi alle i heimen friske og raske. Noen andre som har prøvd disse? Lurer også på om disse pillene kan gi svake influensasymptomer i starten? Vi fikk veldig hodepine første dagen, men nå er vi helt fine. Bare en tanke... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 27 424 0 Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Har ikke prøvd dem, men hold meg informert!!! Ocillococcinum er også et influensamiddel. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Influenzinum D12 0 0 Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Har ikke prøvd dem, men hold meg informert!!! Ocillococcinum er også et influensamiddel. Det middelet du nevnte fikk jeg også anbefalt av homeopaten, ja. Men valgte og prøve Influenzinum. Koster heller ikke all verden. Er født skeptiker:) Men syntest at dette virket litt spennende å prøve.Kan i hvert fall ikke skade. Er begynnt å bli litt svineinfluensa i nærområdet(sannsynligvis), men foreløpig er vi tre i fam. friske. Har brukt Influenzinum i 14 dager. Skal holde deg informert:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 27 424 0 Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Det middelet du nevnte fikk jeg også anbefalt av homeopaten, ja. Men valgte og prøve Influenzinum. Koster heller ikke all verden. Er født skeptiker:) Men syntest at dette virket litt spennende å prøve.Kan i hvert fall ikke skade. Er begynnt å bli litt svineinfluensa i nærområdet(sannsynligvis), men foreløpig er vi tre i fam. friske. Har brukt Influenzinum i 14 dager. Skal holde deg informert:) Kjempebra 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Influenzinum D12 0 0 Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Har ikke prøvd dem, men hold meg informert!!! Ocillococcinum er også et influensamiddel. Har blitt enda mer influensa i nærområdet. Men vi er fortsatt friske:) Og viss du ikke hører noe, så fortsetter det slik...... Håper 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 27 424 0 Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Har blitt enda mer influensa i nærområdet. Men vi er fortsatt friske:) Og viss du ikke hører noe, så fortsetter det slik...... Håper Kjempebra 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.