Gjest Cezzyden2personlige 0 0 Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Jeg har en annen person i meg som tar over av og til.. Og nå er jeg lei.. han ødelegger alt.. han får meg til å gjøre ting som jeg ikke husker etterpå.. og for litt over en uke siden sendte han meg på sykehuset på grunn av at han fikk meg til å puste inn for mye røyk.. jeg har lyst å ta denne personen og hive han langt vekk.. krangler med han.. men han vil ikke forsvinne.. sender bare ut skygger som skal spionere på meg for å finne ut hva jeg gjør slik at han kan bruke det som bevis... han sender til og med stråler inn i pcen slik at pcen kan klikke når jeg ikke vil det.. Pluss han har en makt som kan gjøre meg syk.. er influensasyk sier legen.. men det er nok personen som har overført virus til kroppen slik at jeg skal innrømme mine feil. I dag morges sendte han ut stemmer for å gjøre meg redd.. og det klarte han.. jeg hørte til og med skritt inni leiligheten.. Kan jeg kaste ham ut vinduet når jeg oppdager ham eller mener dere noe annet? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
serenity777 2 349 0 Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Slike ting blir stort sett bedre med en fast dose antipsykotisk medisin. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest trist jente 0 0 Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Jeg vil anbefale deg antipsykotiske medisner. Tror dette bedrer seg raskt da. Ring legen på mandag og få det raskest mulig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.