Gå til innhold

Ukens funn på finn.no?

morsan
 Del

Anbefalte innlegg

morsan

En stol for dem som er ute etter noe spesielt, eventuelt et tips for aktivitetskalender for barn med mange kosedyr?

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=19867268&folderId=1618265

Og i rekken av artige kombinasjoner nevnes.... nakkekrage med påmontert lampe!!

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=19888504&folderId=1618265

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

morsan

3500,- for en sånn lampe!? Noen er jævlig lettlurte ett eller annet sted her...

..og selgeren har 6 av dem også. Så en liten formue i nakkekragelamper der altså.

Så du forresten de snodde ledningene? Det er slikt man her til lands bare så på lamper i gamle da'r.... Da vi kjøpte dette huset, satte forrige eier igjen noen lamper, hvilket var kjekt å ha inntil vi rakk å kjøpe egne. I kjellerstua hang en vegglampett i smijern med snodd ledning. Første og eneste gangen mannen min skulle skru på den, kom det et høyt smell, et lysglimt, og han fikk skikkelig støt - helt på grensen til det farlige...

Men de har sikker bedre snodde ledninger i Spania...;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Katt-ja

Ææææsj! Men jeg tror legen min hadde ledd seg halvt fordervet om jeg hadde tatt med en utskrift av dette og spurt om hans mening... ;o)

Legen hadde sikkert ledd om han er en standard-skolemedisinlege - men det apparatet er mye i bruk i en del helse-salonger... Det er ikke helt i kategori med de andre rare tingene som man finner fram til på Finn :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
 Del

• Opprett ny...