Gjest efexora 0 0 Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Har vært uheldig å brekke en lillefinger, og kan ikke bøye den. jeg har en jobb hvor jeg er avhengig av å bøye fingrene. Har dere noen erfaring med hvor lang tid det kan ta før jeg kan bøye fingeren igjen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi, the scorpion 13 082 0 Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Som for de fleste vanlige benbrudd 3-6 uker. God bedring;) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli 0 0 Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Jeg brakk håndleddet i vinter (enkelt brudd). Hadde gips på i fire-fem uker og det tok vel enda en uke eller to før håndleddet kunne bøyes som normalt. Jeg vil tro det samme gjelder for en finger? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.