Gå til innhold

Æsj,programleder i X-tactor!!


Gjest Kidoz

Anbefalte innlegg

Jeg synes hun leder programmet flott.

Det er tydelig at hun er programleder alene, ikke sammen med dommerene der.

Hun har peiling på hva hun driver med. :) Pen er hun også, det kan ingen ta fra henne. :)

Jeg lurer på alderen din siden du syns hun leder programmet flott. Om hun er pen eller ikke har lite med saken å gjør. (Hun er langt fra den peneste som er på TV)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hun irriterer meg fordi hun virker totalt uinteressert i intervjuobjekta sine blandt annet. Hun er ekstremt selvopptatt og er der for å eksponere seg selv.

Snakker mye feil gjør hun også.

Ja, det hele har jo en litt overfladisk tone, for å si det sånn :-) Hun ville vel neppe ha fått denne jobben hvis det ikke var for sin kjente far. Men jeg synes hun viser følelser overfor de som ryker ut og de som får negative tilbakemeldinger fra dommerne. Og det veier opp litt for det selvopptatte og overfladiske for min del.

Jeg synes nesten alle programledere i dag virker mest opptatt av seg selv:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes hun er flink, sjarmerende og vakker på en helt spesiell måte. Hun er flink til å støtte de som får dårlig kritikk, og hun er en super støtte for de som ryker ut. Denne kritikken forstår jeg bare ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Hun er vel ikke så ulik pappaen sin av utseende:-)''

????? Erik Thorstvedt er en av de mest sexy menn i Norge! Datra vil jeg ikke engang si hva jeg synes om... Spetakkel.

Smaken er som baken:)

Erik Thorstvedt er noe av det absolutt kjedeligste jeg kan tenke meg.

Charlotte synest jeg gjør en helt grei programlederjobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med deg.

Hun kunne ihvertfall lært seg å snakke skikkelig. Hun har ikke snøring på skj- og kj-lyder.

Flott sjole og sjempebra show lyder ikke bra.

Føler meg for gammel til å se programmet.

Forresten skal vi aldri se det mer nå når Pernille er ute ;o)

Det der blir det samme som å si at alle som har tjukk l ikke kan snakke ordentlig. Eller at å si sch-s er å ikke snakke ordentlig.

Tull og fjas, med andre ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det hele har jo en litt overfladisk tone, for å si det sånn :-) Hun ville vel neppe ha fått denne jobben hvis det ikke var for sin kjente far. Men jeg synes hun viser følelser overfor de som ryker ut og de som får negative tilbakemeldinger fra dommerne. Og det veier opp litt for det selvopptatte og overfladiske for min del.

Jeg synes nesten alle programledere i dag virker mest opptatt av seg selv:-)

Mulig det, men dette mennesket tiltaler ikke meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun er veldig, veldig dårlig... Null utstråling, null varme, virker veldig hektisk og usikker...

Før hun ble programleder i X-faktor hadde jeg et inntrykk av henne som helt ok, ei pen jente. Nå er hun hverken pen eller ok i mine øyne. Vi orker neste ikke å se på X-faktor på grunn av henne..

Jeg tror ikke hun kommer til å bli brukt særlig mye igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...