Gjest Vinyard Skrevet 20. november 2009 Skrevet 20. november 2009 Tar man skade av ett par-tre glass vin sammen med inntak av AD? Hva er konsekvensene? Virker medisinene dårligere eller skjer det farlige reaksjoner i kroppen som kan skade hjernen? 0 Siter
Gjest trist jente Skrevet 20. november 2009 Skrevet 20. november 2009 Jeg drikker alkohol og går på AD. Før gikk jeg på en type der jeg skulle ta èn morgen og èn kveld. Nå tar jeg bare om morgenen, Da tok jeg AD når jeg kom hjem etter å ha drukket, det har ikke vært noe problem for meg. Har ikke merket noen forskjell dagen etter eller ifht kvaliteten på nattesøvnen. Så om du tar om kvelden ville jeg tatt dem når du kommer hjem. Det står jo på omtrent alle psykiatrimedisiner at det ikke skal blandes med alkohol - jeg vil ikke bli avholds fordi jeg går på medisiner. Ikke ta dette noen fasit, dette er bare mine erfaringer. Har snakket med legen om det og hun sa at bare jeg ikke tok medisinene før eller mens jeg drikker så kunne jeg fint drikke alkohol. Jeg kan godt ta et par glass vin - litt uavhengig av ukedag. Har litt kontientale vaner. Men på fest drikker jeg jo som regel mer enn et par glass 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.