Gå til innhold

Adventspynten på plass


Gjest majas mamma

Anbefalte innlegg

Gjest majas mamma

Grøss..jeg var i Sverige i dag, og utenfor kjøpesenteret var det rigget til med juletrær og annen julepynt.

Når begynner vi neste år? I oktober? Snart er det jul 4 av årets mnd.

He, he. Min nabo er på god vei. I år (blir det jo) kvittet hun seg med juletreet i februar, og stakene forsvant like etter. For da var det jo påskepynten, må vite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var for tidlig selv for meg. Men jeg antar vi begynner på tirsdag ettersom ungene er hos pappan neste helg og vi skal visstnok bort igjen helga etter og da er det plutselig bare to adventshelger igjen...

Blir litt sånn når man har ungene bare halve tiden. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo bare 1 uke til advent begynner da, så jeg syns ikke det er spesielt tidlig. Advent begynner som kjent første søndag i advent, og det er neste søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He, he. Min nabo er på god vei. I år (blir det jo) kvittet hun seg med juletreet i februar, og stakene forsvant like etter. For da var det jo påskepynten, må vite.

Jeg ser det rundt meg jeg også. Adventstaker som står framme til langt ut i februar. De synes vel det fungerer fint som lampe da:-) For min del orker jeg ikke å ha noen form for julepynt framme etter 1. nyttårsdag. Da er jula over :-) Og jeg tar det heller ikke fram før tett opp mot julaften. Bortsett fra adventstaker da, selvfølgelig:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Advent? Det er da ikke nå på søndag?

Ville sikkert ikke gjort noe om du var ute i god tid? Sånn at du kan kose deg med å lage julepynt...*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser det rundt meg jeg også. Adventstaker som står framme til langt ut i februar. De synes vel det fungerer fint som lampe da:-) For min del orker jeg ikke å ha noen form for julepynt framme etter 1. nyttårsdag. Da er jula over :-) Og jeg tar det heller ikke fram før tett opp mot julaften. Bortsett fra adventstaker da, selvfølgelig:-)

Lysene har vi oppe til 20.dag jul vi. 13.januar. Syns det er koselig. Blir så mørkt og trist når vi tar dem bort før det. Men mesteparten av julepynten blir vel fjernet litt før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lysene har vi oppe til 20.dag jul vi. 13.januar. Syns det er koselig. Blir så mørkt og trist når vi tar dem bort før det. Men mesteparten av julepynten blir vel fjernet litt før.

Jeg har lamper i vinduene som jeg må sette bort når adventstakene skal fram. Så da blir det ikke så trist og mørkt når de settes på plass igjen:-)

Jeg orker ikke julepynt når nyttårsaften er over.-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...