Gå til innhold

vet usympatiske mennesker at de er usympatiske?

Anbefalte innlegg

Gjest best wishes
Skrevet

Mennesker som rett og slett er usympatiske forstår de hvordan de er i forhold til andre, eller lurer de på hvorfor de lett kommer i konflikt med andre? Kan det å være usympatisk en form for selvhevdelse?

Gjest best wishes
Skrevet

Hva legger du i begrepet "usympatisk"?

tja, jeg tenker på mennesker som har en væremåte som gjør at folk reagerer negativt til dem og viker unna.

Gjest nei det gjør de ikke
Skrevet

Nei, mange vet det nok ikke. De tror bare at det er noe i veien med alle andre om de ikke finner seg venner eller folk som ikke gidder å prate med de noe særlig. Selvsagt finnes det dårlige mennesker også men ofte er det jo noe sært og negativt med den personen som andre ikke gidder å bruke tid på. Jeg mener slike personer bør gå i deg selv å se hvordan de selv oppfører seg.

Gjest trooghåp
Skrevet

tja, jeg tenker på mennesker som har en væremåte som gjør at folk reagerer negativt til dem og viker unna.

Det,har jeg faktisk brent meg på en del ganger! En Væremåte er ikke det samme,som usympatisk!

Det kan være sjenanse og tilbakeholdenhet ..sosialangst ...

Ved nærmere bekjentskap..så er det kjempehyggelige mennesker...trenger bare litt tid på seg:o)

usympatisk: er uhøflig..frekk ..brautende ..o.s.v , men kan fremdeles bare være en ytre fassade! Lurt å bli kjent først kansje...før man dømmer?

Gjest best wishes
Skrevet

Det,har jeg faktisk brent meg på en del ganger! En Væremåte er ikke det samme,som usympatisk!

Det kan være sjenanse og tilbakeholdenhet ..sosialangst ...

Ved nærmere bekjentskap..så er det kjempehyggelige mennesker...trenger bare litt tid på seg:o)

usympatisk: er uhøflig..frekk ..brautende ..o.s.v , men kan fremdeles bare være en ytre fassade! Lurt å bli kjent først kansje...før man dømmer?

vel kan ikke akkurat si at jeg blir så inspirert til å stifte bekjenntskap med mennesker som er arrogante og ufine. Da måtte det ha fulgt med en del frynsegoder.

Gjest trooghåp
Skrevet

vel kan ikke akkurat si at jeg blir så inspirert til å stifte bekjenntskap med mennesker som er arrogante og ufine. Da måtte det ha fulgt med en del frynsegoder.

Skjønner det veldig godt,det frister ikke akkurat og man skygger unna! Har bare selv godt i denne fellen.Enten finner man tonen straks eller man holder igjen.

Ved nærmere bekjentskap,som ikke var til å unngå, så fikk jeg ett annet syn på væremåte...man kan lar seg lure av det.

En Psykopat f.eks kan være det Sjarmtrollet...likt av alle, men du verden for en Drittsekk han er!

min mening da!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...