Gjest mørkt 0 0 Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Er det noe forskjell på dyre og billige refleksvester? Hvilke refleksvester er best? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest J.R.-07 0 0 Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Vet ikke hvilke som er best. Men jeg bestillte hos forsikringsselskapet(IF). Den var billig(49 kr) og de vet sikkert hva som er bra. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus 80 831 5 418 Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Vi har en hel haug, de fleste til en tier på Rimi, tror de funker helt fint. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan 55 681 1 429 Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Tror ikke det er store forskjellene når de er nye ig uvaslede ihvertfall. jeg husker jeg en gang leste en test av refleksvester (kanskje du finner den ved å google), og husker da at de vasket vestene mange ganger for å se om virkningen ble dårligere etterhvert. Og det mener jeg å huske at det ble, med tildels store forskjeller. Men jeg antar at vask av refleksvester (og i særdeleshet i _maskin_) bare er aktuelt dersom man trener hardt med dem på, slik at de stinker? Vi har vel ikke vasket noen refleksvester. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia 4 191 0 Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Tror ikke det er store forskjellene når de er nye ig uvaslede ihvertfall. jeg husker jeg en gang leste en test av refleksvester (kanskje du finner den ved å google), og husker da at de vasket vestene mange ganger for å se om virkningen ble dårligere etterhvert. Og det mener jeg å huske at det ble, med tildels store forskjeller. Men jeg antar at vask av refleksvester (og i særdeleshet i _maskin_) bare er aktuelt dersom man trener hardt med dem på, slik at de stinker? Vi har vel ikke vasket noen refleksvester. Vi vasker refleksvester av og til. De blir møkkete under lek og trening i mørket. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra 0 0 Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Tror ikke det er store forskjellene når de er nye ig uvaslede ihvertfall. jeg husker jeg en gang leste en test av refleksvester (kanskje du finner den ved å google), og husker da at de vasket vestene mange ganger for å se om virkningen ble dårligere etterhvert. Og det mener jeg å huske at det ble, med tildels store forskjeller. Men jeg antar at vask av refleksvester (og i særdeleshet i _maskin_) bare er aktuelt dersom man trener hardt med dem på, slik at de stinker? Vi har vel ikke vasket noen refleksvester. ''Men jeg antar at vask av refleksvester (og i særdeleshet i _maskin_) bare er aktuelt dersom man trener hardt med dem på, slik at de stinker?'' Barna bruker refleksvest på bl.a. skitrening og fotball, og de trenger absolutt vask i mellom. Jeg har også vasket dem i maskin. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan 55 681 1 429 Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 ''Men jeg antar at vask av refleksvester (og i særdeleshet i _maskin_) bare er aktuelt dersom man trener hardt med dem på, slik at de stinker?'' Barna bruker refleksvest på bl.a. skitrening og fotball, og de trenger absolutt vask i mellom. Jeg har også vasket dem i maskin. Ok, har ingen fotballspiller, og skitrening har enten foregått i dagslys eller i opplsyt slalåmbakke. Refleksvesten har blitt brukt til og fra steder, ikke som lekeantrekk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan 55 681 1 429 Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Vi vasker refleksvester av og til. De blir møkkete under lek og trening i mørket. Her har vesten typisk bare blitt brukt til og fra steder, og da er sjansen for rulling i søla adskillig mindre;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus 80 831 5 418 Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Tror ikke det er store forskjellene når de er nye ig uvaslede ihvertfall. jeg husker jeg en gang leste en test av refleksvester (kanskje du finner den ved å google), og husker da at de vasket vestene mange ganger for å se om virkningen ble dårligere etterhvert. Og det mener jeg å huske at det ble, med tildels store forskjeller. Men jeg antar at vask av refleksvester (og i særdeleshet i _maskin_) bare er aktuelt dersom man trener hardt med dem på, slik at de stinker? Vi har vel ikke vasket noen refleksvester. Vasker man refleksvester? Jeg bruker dem jo utenpå tøy og siden de brukes kun i den mørke årstiden brukes de dermed bare utenpå flere lag med tøy - stinker aldri av dem. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan 55 681 1 429 Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Vasker man refleksvester? Jeg bruker dem jo utenpå tøy og siden de brukes kun i den mørke årstiden brukes de dermed bare utenpå flere lag med tøy - stinker aldri av dem. Ja, som du ser, så vasker flere dem:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus 80 831 5 418 Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Ja, som du ser, så vasker flere dem:-) *Hehe* Tydeligvis, hadde ikke tenkt på at unger kan rulle rundt i gjørma med dem på. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Persille1365381127 6 523 0 Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Vi har hatt både dyre og billige i barnehagen, og det spiller ingen rolle. De tåler uansett ikke ubegrenset med vask og lek, så om dere bare skal bruke det langs veien på voksne mennesker holder billige helt fint. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.