Gjest bølger 0 0 Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Jeg følte meg så mye bedre etter å ha begynt på wellbutrin, men nå begynner jeg å bli ustabil igjen. Jeg har tatt litt fluanxol nå og regner med at jeg roer meg ned igjen snart. Jeg får ofte tanker om å kutte helt ut medisinene når jeg likevel ikke blir bra. Hadde jeg kanskje blitt bedre uten? Våger nok ikke å prøve. Bruker lamictal i tillegg. Er det på grunn av unnvikende pf eller bp jeg ikke blir bra selv om jeg bruker medisiner? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nils Håvard Dahl, psykiater 33 514 1 010 Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Finnes det bare "bli bra" eller "ikke bli bra"? Er det ikke noe som heter å bli bedre? Alle kan ikke forvente å bli helt bra selv med medisiner. Tross dette blir de langt bedre enn uten. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bølger 0 0 Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Finnes det bare "bli bra" eller "ikke bli bra"? Er det ikke noe som heter å bli bedre? Alle kan ikke forvente å bli helt bra selv med medisiner. Tross dette blir de langt bedre enn uten. Jeg skal prøve å tenke slik. Blir bare så motløs når jeg blir dårligere. Takk for svar 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.