Gå til innhold

London og musicals


Line

Anbefalte innlegg

Drar til London i desember sammen ei venninne, og vil vil se et par musicals i løpet av uka vi er der.

Har sett Les Misérables fra før, og kunne sett den hundre ganger til - minst... men denne gangen blir det noe annet, tenker jeg. We will rock you har jeg sett.

Kan dere anbefale noe? Er Avenue Q bra? Noe annet man bør se?

Jeg liker at det er en story i musicalen, slik som i Fame (nyyydelig musical! Så den i Stockholm for noen år siden.) og Les Mis. Noe som rører ved noe i en, og gjør at man sitter igjen med en eller annen "vemodig-god-spesiell" følelse.

Billy Elliott har jeg hørt skal være super, Elton John har laget musicalversjonen av den... noen som har sett den?

Blir veldig glad for alle forslag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke om Mamma Mia går der lenger, men den var kjempeherlig! :o)

Mamma Mia har gått så lenge i Oslo nå, og den har egentlig ikke fristet så langt... jeg ble litt mettet på den musikken ei stund...men mener jeg leste et sted at den var tatt av plakaten nå i disse dager?

Jeg har forøvrig sett de fleste musicals på Trøndelag Teater de siste årene, Jesus Christ, Cabaret, Les Mis... og så fikk jeg jernteppe ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Billy Elliot er jo en fantastisk film da så musikalen kan da ikke være dårligere.

Ja, filmen er helt herlig, utrolig sterk. Og når de har blandet inn "Helten min" som jeg kalte han før (Elton John), så må den jo bare være verdt å se...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, filmen er helt herlig, utrolig sterk. Og når de har blandet inn "Helten min" som jeg kalte han før (Elton John), så må den jo bare være verdt å se...

Sånn tenker jeg og, jeg synes dere burde se den jeg :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...