Gå til innhold

Far drepte sin sønn


Gjest Huff, stakkars folk

Anbefalte innlegg

Gjest Huff, stakkars folk

etter at han fikke vite at sønnen hadde misbrukt sin 3 år gamle halvsøster seksuelt.

Jeg skjønner at faren ble veldig, veldig sinna, men å drepe ham? Nei, det er forferdelig.

Hadde dette skjedd i Norge og jeg hadde vært i denne farens sko, tror jeg nok at jeg hadde skambanket gutten før jeg hadde dratt ham med meg til barnevernets akuttmottak.

http://www.dagbladet.no/2009/11/21/nyheter/utenriks/seksuelt_overgrep/overgrep/9146228/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke godt å si hva gutten har gjort egentlig - jenta var ikke voldtatt (heldigvis!) og de fant vel heller ikke umiddelbart noen tegn på at hun var misbrukt.

Så det er ikke sikkert gutten har gjort noe "veldig alvorlig", uten at jeg dermed mener at man bare skulle blåst av det altså. Jeg vet ikke hva jeg selv hadde gjort i en slik situasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Huff, stakkars folk

Ikke godt å si hva gutten har gjort egentlig - jenta var ikke voldtatt (heldigvis!) og de fant vel heller ikke umiddelbart noen tegn på at hun var misbrukt.

Så det er ikke sikkert gutten har gjort noe "veldig alvorlig", uten at jeg dermed mener at man bare skulle blåst av det altså. Jeg vet ikke hva jeg selv hadde gjort i en slik situasjon.

Ja, leste på slutten av artikkelen nå at jenta var blitt undersøkt og at det ikke har blitt funnet noen synlige tegn på misbruk. Godt det da.

Men han har nok gjort et eller annet med henne siden han selv har sagt at han har gjort noe.

Vet ikke hva jeg hadde gjort selv heller altså. Det beste hadde vel vært å gå seg en laaaang tur og kanskje snakke med en som stod meg nær om det som hadde skjedd. Sammen kunne vi kanskje funnet ut av hva som var best å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forferdelig sak.

Vanskelig å si hva man selv ville gjort, men å drepe han - aldri!

Ikke tror jeg sinne hjelper heller, jeg ville nok blitt utrolig fortvilet - men jeg tror jeg ville ha søkt hjelp til mine barn. En overgriper har sannsynligvis også et enormt problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke godt å si hva gutten har gjort egentlig - jenta var ikke voldtatt (heldigvis!) og de fant vel heller ikke umiddelbart noen tegn på at hun var misbrukt.

Så det er ikke sikkert gutten har gjort noe "veldig alvorlig", uten at jeg dermed mener at man bare skulle blåst av det altså. Jeg vet ikke hva jeg selv hadde gjort i en slik situasjon.

Det er veldig vanskelig å finne fysiske bevis for seksuelt misbruk. Det er dessuten uvanlig at en 3-åring blir utsatt for samleie.

Det er jo egentlig bare samleie, eller evt. innføring av andre ting i skjeden, som etterlater spor. Det som er mer sannsynlig er at hun kan ha blitt tvunget til oralsex (både av sin bror og på sin bror) og flere andre seksuelle ting. Det er vanskelig å bevise i etterkant. Oralsex regnes som voldtekt og jeg vil tro at det er like traumatisk og alvorlig for et lite barn som et samleie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...