Lillemus 80 834 5 418 Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Jeg er litt svak for slike russiske babooshkadukker og ønsker meg en slik nissedukke: http://4.bp.blogspot.com/_sz8hM_0IZIs/SmnMnhgG6sI/AAAAAAAAB2k/Bn3p92-82G0/s1600-h/resized_028.jpg Noen som vet hvor man kan få tak i slike? Enten i butikk i Trondheim eller via en norsk nettside. Trenger ikke være akkurat dette designet da, men en nisse-babooshka rett og slett. Kanskje finnes det en engle-babooshka også? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skal sjekke 0 0 Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Jeg skal se etter en til deg på torsdag, jeg. Her i byen er det russemarked hver siste torsdag i måneden, og de pleier å ha sånt stash med seg før jul. Tror de koster 2-400 kr. Har du noen øvre prisgrense? Forresten: Det heter Matrjoshka, ikke Babushka... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus 80 834 5 418 Skrevet 22. november 2009 Forfatter Del Skrevet 22. november 2009 Jeg skal se etter en til deg på torsdag, jeg. Her i byen er det russemarked hver siste torsdag i måneden, og de pleier å ha sånt stash med seg før jul. Tror de koster 2-400 kr. Har du noen øvre prisgrense? Forresten: Det heter Matrjoshka, ikke Babushka... Oj! 400,- var litt drøyt, men om de er håndlagde og fine så koster de vel fort så mye. Makspris... Tja... 300,-. ) Takk forresten! ) Alltid noen snille mennesker her inne! ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skal sjekke 0 0 Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Oj! 400,- var litt drøyt, men om de er håndlagde og fine så koster de vel fort så mye. Makspris... Tja... 300,-. ) Takk forresten! ) Alltid noen snille mennesker her inne! ) prisen avhenger ofte av hvor store dukkene er, og hvor mange det er inni. Så 300 som makspris bør gi godt slingringsmonn. Jjeg har uansett oppsarbeidet et godt prutegrunnlag Du får evt legge ut en anonym mailadresse el følge med på fb på torsdag, sånn at jeg kan få klarsignal til kjøp om jeg finner noe. Skal uansett nedom og kjøpe julegaver selv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus 80 834 5 418 Skrevet 22. november 2009 Forfatter Del Skrevet 22. november 2009 prisen avhenger ofte av hvor store dukkene er, og hvor mange det er inni. Så 300 som makspris bør gi godt slingringsmonn. Jjeg har uansett oppsarbeidet et godt prutegrunnlag Du får evt legge ut en anonym mailadresse el følge med på fb på torsdag, sånn at jeg kan få klarsignal til kjøp om jeg finner noe. Skal uansett nedom og kjøpe julegaver selv. Klarsignalet er gitt - kjøp en om du finner en fin en du! ) Jeg stoler på deg! [email protected] 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skal sjekke 0 0 Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Klarsignalet er gitt - kjøp en om du finner en fin en du! ) Jeg stoler på deg! [email protected] Oppdrag mottatt 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skal sjekke 0 0 Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Klarsignalet er gitt - kjøp en om du finner en fin en du! ) Jeg stoler på deg! [email protected] Du har mail 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus 80 834 5 418 Skrevet 26. november 2009 Forfatter Del Skrevet 26. november 2009 Du har mail Lest og besvart - nyyyydelige! )))) Du er en knupp altså! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skal sjekke 0 0 Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Lest og besvart - nyyyydelige! )))) Du er en knupp altså! Bare hyggelig! Sender i morra, så da får du infoen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
willow 1 622 0 Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 har sett noen nisse-babooshkaer på accezzorize 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus 80 834 5 418 Skrevet 26. november 2009 Forfatter Del Skrevet 26. november 2009 har sett noen nisse-babooshkaer på accezzorize Hmmm... Butikken finnes faktisk i Trondheim også. Jeg bør ta meg en tur til Midtbyen en dag før jul... ) Takk for tips!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.