Gå til innhold

Nisse-babooshka - noen som vet hvor?


Lillemus

Anbefalte innlegg

Jeg er litt svak for slike russiske babooshkadukker og ønsker meg en slik nissedukke:

http://4.bp.blogspot.com/_sz8hM_0IZIs/SmnMnhgG6sI/AAAAAAAAB2k/Bn3p92-82G0/s1600-h/resized_028.jpg

Noen som vet hvor man kan få tak i slike? Enten i butikk i Trondheim eller via en norsk nettside. Trenger ikke være akkurat dette designet da, men en nisse-babooshka rett og slett. Kanskje finnes det en engle-babooshka også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest skal sjekke

Jeg skal se etter en til deg på torsdag, jeg. Her i byen er det russemarked hver siste torsdag i måneden, og de pleier å ha sånt stash med seg før jul. Tror de koster 2-400 kr. Har du noen øvre prisgrense?

Forresten: Det heter Matrjoshka, ikke Babushka...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal se etter en til deg på torsdag, jeg. Her i byen er det russemarked hver siste torsdag i måneden, og de pleier å ha sånt stash med seg før jul. Tror de koster 2-400 kr. Har du noen øvre prisgrense?

Forresten: Det heter Matrjoshka, ikke Babushka...

Oj! 400,- var litt drøyt, men om de er håndlagde og fine så koster de vel fort så mye. Makspris... Tja... 300,-. :o)

Takk forresten! :o) Alltid noen snille mennesker her inne! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skal sjekke

Oj! 400,- var litt drøyt, men om de er håndlagde og fine så koster de vel fort så mye. Makspris... Tja... 300,-. :o)

Takk forresten! :o) Alltid noen snille mennesker her inne! :o)

prisen avhenger ofte av hvor store dukkene er, og hvor mange det er inni. Så 300 som makspris bør gi godt slingringsmonn. Jjeg har uansett oppsarbeidet et godt prutegrunnlag ;)

Du får evt legge ut en anonym mailadresse el følge med på fb på torsdag, sånn at jeg kan få klarsignal til kjøp om jeg finner noe. Skal uansett nedom og kjøpe julegaver selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prisen avhenger ofte av hvor store dukkene er, og hvor mange det er inni. Så 300 som makspris bør gi godt slingringsmonn. Jjeg har uansett oppsarbeidet et godt prutegrunnlag ;)

Du får evt legge ut en anonym mailadresse el følge med på fb på torsdag, sånn at jeg kan få klarsignal til kjøp om jeg finner noe. Skal uansett nedom og kjøpe julegaver selv.

Klarsignalet er gitt - kjøp en om du finner en fin en du! :o) Jeg stoler på deg!

[email protected]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har sett noen nisse-babooshkaer på accezzorize

Hmmm... Butikken finnes faktisk i Trondheim også. Jeg bør ta meg en tur til Midtbyen en dag før jul... :o) Takk for tips!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...