Gå til innhold

Vondt i siden og øvre del av rygg


Lisena

Anbefalte innlegg

Jeg er ei jente på 24 år, som plages med smerter på øvre del av ryggen og på siden (høyre side). Dette har vedvart i ca en halv uke nå, men jeg har ikke hatt feber så vidt jeg vet. Smertene varierer, av og til gjør det bare vondt når jeg puster inn eller beveger meg, mens andre ganger gjør det vondt hele tiden. Har de siste dagene hatt litt tungt for å puste.

Kan nevne at jeg har vært skikkelig forkjøla i ett par uker, men er på bedringens vei nå. Det er bare denne smerten som plager meg. Hva kan det være? Overbelastning etter mye hosting de siste ukene? Ser ikke for meg at det er noe alvorlig, for da burde jeg vel hatt feber i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Onsdag1365380628

Det kan være at du har hostet på deg en brist i et ribben. Det er ikke så uvanlig etter kraftig hoste. Det tar noe tid før det leges, så smør deg med tålmodighet. Det krever ingen spesiell behandling og går over av seg selv. God bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres veldig ut som låsning i ribbein. Når man er forkjøla er det vanskeligere å puste skikkelig godt hele tiden. Ribbeina trenger god pust for å oppnå friksjon. Et besøk hos kiropraktor hadde nok vært deilig for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...