Gjest må være sjokkerende 0 0 Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 http://www.youtube.com/user/froskest#p/a/f/2/uGTzbj3fRSw Sjokkerende video for amerikanere 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 27 424 0 Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 He, he - jeg hørte om at han valgte å ikke ta med det han filmet i Norge, fordi han ikke trodde amerikanerene ville tro på det. Og jeg tror absolutt han hadde rett... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe 48 985 399 Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Ja, men de er nok enda mer sjokkert over ventelistene i helsesystemet og at folk dør i køene. Men de er imponert over svangerskapspermisjon, og 5 ukers ferie. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra 0 0 Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Litt av et glansbilde som ble vist . Men jeg tror likevel det hadde vært fint å se for mange nordmenn også. Vet om alt for mange som klager over det såkalt "norske systemet", og som tror alt er så mye bedre andre steder. Vi vet ikke hvor godt vi har det! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.