Gå til innhold

Gave til jente 4½ år


Axcia

Anbefalte innlegg

Hva finner vi på i år? *tom for ideer*

Hun er veldig glad i dukker, men trenger strengt tatt ikke å få mer dukketing.

Hvilke spill er populære for jenter? Vi har både NDS, Wii og PS2.

Jente-Lego? Hun liker Lego, men jeg har ikke peiling på jente-Lego som hun kaller det. Hva er pop her?

Hun ønska seg Littlest Pet Shop-kalender til advent, og får det. Men hun har aldri hatt noe leker fra denne serien før. Er dette noe som lekes med, eller et sånt småtteri bare tull og skuffefyll?

Tips er velkomne! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pet shop er søtt

Pet Shop-dyr er populært blant jentene på 3.trinn her jeg bor. 9-åringen minn og venninnene hennes leker myyye med dem. :-)

Sikkert pop blant 4-5 åringer også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Littlest Pet Shop er hottere enn hottest hos 9-åringen min. :o) Hun har selv spart og kjøpt ikke mindre enn to hus til disse dyrene og har ørten ulike figurer og småstæsj og det lekes mye med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...