Gjest Takknemlig for raskt svar 0 0 Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Hvrordan kommer jeg meg inn på et slikt sted for å sjekke e-posten min? Hvilket passord bruker jeg? Helt grønn.... Trenger raskt svar... please! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly 24 735 311 Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Kommer jo helt an på hva slags epost du har. Hvis den ikke er webbasert, hvilken nettleverandør har du, da? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Takknemlig for raskt svar 0 0 Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Kommer jo helt an på hva slags epost du har. Hvis den ikke er webbasert, hvilken nettleverandør har du, da? Har bluecom 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Takknemlig for raskt svar 0 0 Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Kommer jo helt an på hva slags epost du har. Hvis den ikke er webbasert, hvilken nettleverandør har du, da? Den er vel webbasert...? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly 24 735 311 Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Har bluecom Da veit jeg ikke. Se om de har en nettside du kan logge deg på, og så må du sikkert bruke det samme passordet som du logger deg på nett med hjemme. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Takknemlig for raskt svar 0 0 Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Da veit jeg ikke. Se om de har en nettside du kan logge deg på, og så må du sikkert bruke det samme passordet som du logger deg på nett med hjemme. Ok, takk. Skal prøve. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.