Gå til innhold

Gravid?


Gjest bollemus

Anbefalte innlegg

Gjest bollemus

hei,skulle jo vær glad..tok en graviditetstest i dag som var posetiv...hadde en anelse da brystene har vært ganske så ømme.....typen har gjort det slutt,å han har sakt han ikke ønsker seg barn å sku jeg bli gravid var det ikke noe å tenke på abort selfølgelig...må jo si at jeg er 42år med en våksen sønn....jeg vet ikke hva jeg ska gjøre,er så fortvilt..har ikke fortalt exsen det...vet ka han bli å si...han kan jo ikke tvinge meg til abort...beholder jeg barnet blir det jo tøft alene,men klarer jo det....uff hva skal jeg gjøre...noen andre som har vert i lingnende sitvasjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest snehvit og de sju dverger

Nei - heldigvis ikke.

Men utrolig hvor mange skrivefeil du fikk plass til på et så lite innlegg. Klarte dessverre ikke la være å kommentere det. Beklager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, skjønner at du er litt fortvilet.

Jeg er helt sikker på at du kommer til å takle det kjempegreit, jeg.

Fortell hva som har skjedd til exen din.

Kjenn etter hva du virkelig ønsker selv. Ønsker du å beholde barnet, eller er abort den løsningen som tvinger seg frem.

Om du velger å beholde barnet, så kommer det til å gå bra. Du er voksen, du har vært gjennom det før. Det blir slitsomt, men ikke verre enn at du takler det.

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...