Gjest Fersk på FBook 0 0 Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Jeg er ganske fersk på facebook. Ser det er mange grupper jeg kan være tilhenger av osv. Men hvorfor kommer bare noen av disse gruppene opp med nyheter, andre ikke? Mener ikke på "min" vegg, men der en ser hva venner osv. skriver. Har valgt "nyhetsoppdateringer" som default. Ta f.eks Tore på sporet. De meldingene kommer opp titt og ofte, men "God Kveld Norge" kommer ikke opp i det hele tatt. Da må jeg inn på selve siden for å sjekke om det er noe nytt. (noe jeg ikke gidder) Hvorfor kommer ikke nyhetene fra GodKNorge opp på oversikten, da TorePsporet gjør det? Er "tilhenger" av begge gruppene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fersk på FBook 0 0 Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 En ting til: Hvor finner jeg igjen det jeg ved en feiltagelse har klart å klikke "hidden" på? Ser nederst der det står "Endre valg", men der er det ikke noe å se/redigere. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.