Gå til innhold

Stygg


Gjest Stygg

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva tror du kunne gjort deg litt penere da? En mer kledelig hårsveis? Nappet brynene litt? Se litt blidere ut? Kle deg i farger som kler deg godt?

Skjønnhet kommer innenfra vet du - og det er ikke bare en floskel heller. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle har noe pent ved seg. Du får forsøke å fremheve det som er pent ved deg *S*.

Vet ikke hvor gammel du er, men jo eldre man blir, jo mindre viktig blir utseendet. Dessuten skjønner man etterhvert at ansiktet bare er en liten del av hele utseendet, og at f.eks. holdning er viktig for hvordan man tar seg ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 1 kapsel hver dag

Hva tror du kunne gjort deg litt penere da? En mer kledelig hårsveis? Nappet brynene litt? Se litt blidere ut? Kle deg i farger som kler deg godt?

Skjønnhet kommer innenfra vet du - og det er ikke bare en floskel heller. :o)

DU får trøste deg med det... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DU får trøste deg med det... ;)

*Flirer* Jeg har to skjønne, friske barn, en vidunderlig kjæreste, trygg økonomi og trygg jobb, en leilighet jeg stortrives i, familie jeg er veldig, veldig glad i og få, men gode venner. Så om jeg ikke er noen skjønnhetsdronning spiller ingen rolle. :o) Min skjønnhet kommer innenfra. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest buhuuuuuuuu

Jeg og faen heller asså!

Nå har jeg en diger innoverkvise midt i panna!

Og dumme meg har desperat prøvd å knepet den ut, men det resultat at det har blitt et digert rødt krater,s amme hvor mye dekkstift så viser det bare enda mer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest kratertryne

Jeg og faen heller asså!

Nå har jeg en diger innoverkvise midt i panna!

Og dumme meg har desperat prøvd å knepet den ut, men det resultat at det har blitt et digert rødt krater,s amme hvor mye dekkstift så viser det bare enda mer!

Hehe, gjør du også slikt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Det er ille å føle seg stygg. Da hjelper det ikke mye å høre at skjønnheten kommer innen fra, selv om det stemmer.

Kom deg til en sminkeekspert og få opplæring. Få også hjelp til å belge ut klær som passer deg.

Når du så begynner å føle deg penere, vil du bli tryggere på deg selv, og da vil også den indre skjønnheten bli mer synlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest buhuuuuuu

Hehe, gjør du også slikt...

Ja, jeg lærer aldri.

Det begynte med en liten hudorm i panna, dumme meg måtte knipe på den.

Så ble det betent og hele panna ble skjev!

Så ville dumme meg knipe den ut....

og huda prella av, jeg pressa og pressa, for såret vil ikke gro før kvisa inni er vekke...

men den sitter så dypt at..... så nå har jeg et digert krater!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ille å føle seg stygg. Da hjelper det ikke mye å høre at skjønnheten kommer innen fra, selv om det stemmer.

Kom deg til en sminkeekspert og få opplæring. Få også hjelp til å belge ut klær som passer deg.

Når du så begynner å føle deg penere, vil du bli tryggere på deg selv, og da vil også den indre skjønnheten bli mer synlig.

Enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 1 kapsel hver dag

*Flirer* Jeg har to skjønne, friske barn, en vidunderlig kjæreste, trygg økonomi og trygg jobb, en leilighet jeg stortrives i, familie jeg er veldig, veldig glad i og få, men gode venner. Så om jeg ikke er noen skjønnhetsdronning spiller ingen rolle. :o) Min skjønnhet kommer innenfra. :o)

;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...