Gjest haster litt 0 0 Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Dere vet slik kjøttpudding som har folie rundt. Hvor mange grader og hvor lenge bør den stå i ovnen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus 80 872 5 438 Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Tenker du på den som er i sånn folieform og koster rundt en femtilapp? Vi deler den i skiver og steker den i stekepanna vi. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kjøttpudding 0 0 Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Tenker du på den som er i sånn folieform og koster rundt en femtilapp? Vi deler den i skiver og steker den i stekepanna vi. Ja det kunne jeg ha gjort også. Jeg har en pakke surkål som er et par dager gammel. Tror du den er spisendes i dag? Den har lagt i foliepakken i kjøleskapet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest meat loaf 0 0 Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Ja det kunne jeg ha gjort også. Jeg har en pakke surkål som er et par dager gammel. Tror du den er spisendes i dag? Den har lagt i foliepakken i kjøleskapet. Surkålen kan sikkert brukes! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus 80 872 5 438 Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Ja det kunne jeg ha gjort også. Jeg har en pakke surkål som er et par dager gammel. Tror du den er spisendes i dag? Den har lagt i foliepakken i kjøleskapet. Har du varmet surkålen? Åpnet den? Hvis ikke har den jo en holdbarhet på mange mnd. Jeg tipper den holder seg fint i kjøleskapet et par dager og kan varmes på nytt, det gjør vi jo i jula også. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mirami 654 0 Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Tenker du på den som er i sånn folieform og koster rundt en femtilapp? Vi deler den i skiver og steker den i stekepanna vi. den er jo mye bedre når den er bakt! event kokt i brun saus.. mmmm;) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.