Gå til innhold

Hva er det Muller har sagt?


Bookworm

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest dårlig forbilde

Det eneste jeg har fått med meg at han har sagt er at han følte det flaut og skammelig at ei ung jente gikk kledd i Norges skøytedrakt.

Det skal vel indirekte bety at han hun var så dårlig at hun ikke fortjente å gå i drakten/at hun gjorde skam på Norge som nasjon.

Vet ikke mer hva han har sagt eller gjort, men det vet kanskje andre her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke interessert i skøyter eller saken, men er det dette du mener?

vhttp://www.dagbladet.no/2009/11/18/sport/skoyter/peter_mueller/maren_haugli/9105543/

Det er nok det trådstarter tenker på - men det er ikke kommet fram HVA han faktisk har sagt.

...Og dagbladet har nå en leseravstemming om det var rett eller galt å sparke Müller. Selv om svært få vet hva saken egentlig står i, skal man altså ha en mening om det er rett eller galt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok det trådstarter tenker på - men det er ikke kommet fram HVA han faktisk har sagt.

...Og dagbladet har nå en leseravstemming om det var rett eller galt å sparke Müller. Selv om svært få vet hva saken egentlig står i, skal man altså ha en mening om det er rett eller galt....

Man skal selvfølgelig basere sitt svar på om man liker trynet på fyren eller ikke... Eller på hvilke fantasier man måtte ha om hva han har sagt eller gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest majas mamma

Det eneste jeg har fått med meg at han har sagt er at han følte det flaut og skammelig at ei ung jente gikk kledd i Norges skøytedrakt.

Det skal vel indirekte bety at han hun var så dårlig at hun ikke fortjente å gå i drakten/at hun gjorde skam på Norge som nasjon.

Vet ikke mer hva han har sagt eller gjort, men det vet kanskje andre her.

Tror ikke det var henne han sa det til. Men uansett må det jo ha

vært ganske ille når man faktisk går til det skritt å gi mannen sparken. Tror jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest greit han fikk fyken

Jeg vet ikke akkurat hva han har sagt, men det skal ha vært sexuell trakassering og det syns jeg ikke skal forekomme "på jobb".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var svært grovt sagt. Man må heller ikke glemme at han har slengt med leppa flere ganger før, over grensen. Han hadde fått en advarsel, og de hadde til og med lagt inn en klausul da han fikk forlenget kontrakten i sommer.

Så at mannen ikke er voksen nok til å ha kontroll over hva han sier, får nå konsekvenser for ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...