Gå til innhold

Cipralex


tesje

Anbefalte innlegg

Har noen erfaring med denne type medisin? Kan en person som bruker denne type medisin bli litt "platt" i følelsene sine og endre litt personlighet på enkelte områder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har forsøkt Cipralex opp til 20mg mot angst, men den funket ikke på det for min del. Kjennte meg ikke avfaltet i følelsene på noen måte. Tror det skal mye til å endre personlighet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cipralexa

Jeg bruker Cipralex 10 mg mot depresjoner og for min del fungerer det kjempefint. Som en tilleggseffekt er det jeg hadde av angst helt borte og jeg er mye mer rolig og avbalansert. Det tok et par mnd før jeg hadde full effekt. Følelsesmessig er jeg som før, jeg kan både le og gråte, og er ikke avkortet på noen måte. Har ikke kjent noen andre bivirkninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest deprimert58

Jeg har forsøkt Cipralex opp til 20mg mot angst, men den funket ikke på det for min del. Kjennte meg ikke avfaltet i følelsene på noen måte. Tror det skal mye til å endre personlighet

Kjenner ikke til Cipralex bare Citalopram.Bruker 30 mg .20 mg var ikke nok for meg som veier 140 kg.

Man kan bli litt sløv,men jeg synes vel det er bedre en å hele tiden føle seg deprimert,eller manisk.

Som bipolar er det deilig å ha samme rolige følelser hver dag og ikke ha så store humørsvingninger lenger.

Nå har jeg søvnproblemer,men det skyldes ikke citalopram.

Bruker Quetiapin 100 mg om det blir for ille.Man bør helst sove på natta.Nå er jeg oppe om natta og sover på dagen,slitsomt.

Men Citalopram virker i allefall for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bruker Cipralex 20 mg

Nei, jeg blir ikke "platt" i følelsene mine, bare mer motstansdyktig mot livets krav og mas...

Og hvis personligheten min har endret seg må det være til det bedre fordi jeg ikke lenger er så oppfarende og irritabel som før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...