laban Skrevet 24. november 2009 Skrevet 24. november 2009 ''Deg om det. Hvor får man kjøpt juletrær i november?'' I midtøsten hvor muslimene holder til ;-) Det er helt sant. Her kom de i oktober. Plasttrær naturlig nok ettersom det ikke finnes trær ;-) Med plasttrær kan selvsagt sesongen utvides betraktelig :-) 0 Siter
Joikabolla Skrevet 25. november 2009 Forfatter Skrevet 25. november 2009 Deg om det. Hvor får man kjøpt juletrær i november? Jeg tviler på at en "god gammeldags gran" pynter opp noe særlig etter et innendørsopphold på 4-5 uker. ''Deg om det. Hvor får man kjøpt juletrær i november?'' Man hogger det selv. 0 Siter
laban Skrevet 26. november 2009 Skrevet 26. november 2009 ''Deg om det. Hvor får man kjøpt juletrær i november?'' Man hogger det selv. Det kan jeg forstå. Men det sto altså "innkjøpt" i overskriften, derfor lurte jeg allikevel. Hogger selv og betaler til skogeier, antakelig? 0 Siter
morsan Skrevet 26. november 2009 Skrevet 26. november 2009 Joikabolla har visstnok en "god gammeldags gran". Den er antakelig strødd jevnt utover gulvet lenge før julaften. ''Den er antakelig strødd jevnt utover gulvet lenge før julaften.'' Gjelder vel bare dersom man verken har småbarn eller kjæledyr, for da vil barnålene bli strødd _ujevnt_ utover gulvet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.