Gerd60 1 0 Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Har gått på medisiner i 8 år for angst,depresjon og tvang. Jeg har det veldig godt i dag, og gleder meg til hver dag. Legen min har foreslått å trappe ned på medisiner. Jeg bruker om morgenen: Paroxetin 60 mg. og Risperdal 0,5 mg. Om kvelden bruker jeg Risperdal 1 mg. , Tolvon 90 mg. og Nozinan 25 mg. I hvilken rekkefølge kan jeg begynne ? Skal jeg være symptomfri i løpet av nedtrappingen eller er det normalt å reagere når dosene blir lavere ? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vær forsiktig 0 0 Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Målet er ikke å bli medisinfri, men ha et godt liv. Det har du per i dag. Ikke la noen lege med seponeringsønsker for sine pasienter få ødelegge det. Om du skal trappe ned, start med bare en medisin, en nøye utvalgt en, og trapp forsiktig ned. Blir du dårligere, kutt seponeringen. Hva er foresten dine hoveddiagnoser? Valg av nedtrappingsmedisin bør stå i forhold til det. Noen mennesker har kanskje brukt mange år av sitt liv på å finne en god coctail som fungerer for dem. En seponeringstriggerhappy primærlege kan ødelegge dette raskt, så ikke la det skje. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nils Håvard Dahl, psykiater 33 514 1 010 Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Det eneste jeg ville vurdert å ta bort er Nozinan om kvelden. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.