Gjest blæææææh!! 0 0 Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Sitter her og trenger seriøst å få tak i en lege. Er ikke noe jeg kan dø av. Men dette kan gå alvorlig galt om jeg ikke får noen å prate med. Hva gjør jeg nå ? Kan jo ikke akkurat sende mail til legevakta og kan ikke ringe 113 før jeg er livstruende skadet. Begynner å få ganske panikk her. redd... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vil hjelpe deg.... 0 0 Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Men er det ikke så at 113 funker på alle mobiler selv uten simkort? prøv å ring 113 og se om du får svar. Hvis ikke får du gi mailen din her/msn, så kan en av oss hjelpe deg, evnt ringe for deg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alana 975 0 Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Ring 113 hvis du trenger legevakten, men ikke kan nå den! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blææææææh!! 0 0 Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Men er det ikke så at 113 funker på alle mobiler selv uten simkort? prøv å ring 113 og se om du får svar. Hvis ikke får du gi mailen din her/msn, så kan en av oss hjelpe deg, evnt ringe for deg. Det med å få en vennninne til å ringe var smart, tusen takk. Prøver det, noen må jo ha en telefon som funker. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vil hjelpe deg 0 0 Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Det med å få en vennninne til å ringe var smart, tusen takk. Prøver det, noen må jo ha en telefon som funker. Hvordan gikk det? Fikk du hjelp? Var nå godt nettet virket da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mirami 654 0 Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Ringe fra skype? du kan lade opp telefonkontoen med bankkort.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest – blæææææh!! 0 0 Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Fikk nå tak i ei venninne, så kom meg på legevakta. Men har seriøst lyst til å ringe noen på netcom kundeservice og fortelle dem ett og annet. Kom meg jo på legevakta og fikk hjelp, men du går jo ikke rundt og forbereder deg på at tele nettet plutselig skal være nede. Så når det virkelig gikk galt, så var det jo rett i panikk modus. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caloni Makaroni 2 565 0 Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Du kunne ringt 113, og bare sagt at du ble nødt til å ringe dit fordi legevaktnr. ikke gikk an å ringe. Det gjorde jeg en gang, jeg var 16 år og ungen jeg satt barnevakt for blødde fra et sår i hodet, og det var bare opptatt på legevakta. Jeg åpnet med å si at det sikkert ikke var helt riktig å ringe dit siden vi ikke trengte ambulanse, men at jeg ikke kom fram raskt nok på legevaktnr. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.