Gå til innhold

Netcom er nede og jeg trenger legevakt

Gjest blæææææh!!
 Del

Anbefalte innlegg

Gjest blæææææh!!

Sitter her og trenger seriøst å få tak i en lege. Er ikke noe jeg kan dø av. Men dette kan gå alvorlig galt om jeg ikke får noen å prate med.

Hva gjør jeg nå ? Kan jo ikke akkurat sende mail til legevakta og kan ikke ringe 113 før jeg er livstruende skadet.

Begynner å få ganske panikk her. redd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest vil hjelpe deg....

Men er det ikke så at 113 funker på alle mobiler selv uten simkort?

prøv å ring 113 og se om du får svar.

Hvis ikke får du gi mailen din her/msn,

så kan en av oss hjelpe deg, evnt ringe for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blææææææh!!

Men er det ikke så at 113 funker på alle mobiler selv uten simkort?

prøv å ring 113 og se om du får svar.

Hvis ikke får du gi mailen din her/msn,

så kan en av oss hjelpe deg, evnt ringe for deg.

Det med å få en vennninne til å ringe var smart, tusen takk. Prøver det, noen må jo ha en telefon som funker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vil hjelpe deg

Det med å få en vennninne til å ringe var smart, tusen takk. Prøver det, noen må jo ha en telefon som funker.

Hvordan gikk det? Fikk du hjelp?

Var nå godt nettet virket da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest – blæææææh!!

Fikk nå tak i ei venninne, så kom meg på legevakta. Men har seriøst lyst til å ringe noen på netcom kundeservice og fortelle dem ett og annet.

Kom meg jo på legevakta og fikk hjelp, men du går jo ikke rundt og forbereder deg på at tele nettet plutselig skal være nede. Så når det virkelig gikk galt, så var det jo rett i panikk modus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Caloni Makaroni

Du kunne ringt 113, og bare sagt at du ble nødt til å ringe dit fordi legevaktnr. ikke gikk an å ringe. Det gjorde jeg en gang, jeg var 16 år og ungen jeg satt barnevakt for blødde fra et sår i hodet, og det var bare opptatt på legevakta. Jeg åpnet med å si at det sikkert ikke var helt riktig å ringe dit siden vi ikke trengte ambulanse, men at jeg ikke kom fram raskt nok på legevaktnr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
 Del

• Opprett ny...