candyqueen_83 11 417 0 Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Jeg ønsker meg veldig et par Nike shox, men hva er forskjellen på alle modellene? NZ osv. Er jo utrolig mange å velge mellom? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Detaind 114 0 Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Jeg kjøpte mine på DNA. De kosta 1600 for kvinner og 1800 for menn. på mine står det nike shox, og en N under. tok meg 1 eller 2 uker med sykt vondt i føttene, for å gå inn skoene. Men når de først forma seg så har jeg aldri hatt bedre sko. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 11 417 0 Skrevet 23. november 2009 Forfatter Del Skrevet 23. november 2009 Jeg kjøpte mine på DNA. De kosta 1600 for kvinner og 1800 for menn. på mine står det nike shox, og en N under. tok meg 1 eller 2 uker med sykt vondt i føttene, for å gå inn skoene. Men når de først forma seg så har jeg aldri hatt bedre sko. Jeg tenkte kanskje å bestille fra USA for å spare noen hundrelapper, men det er jo så mange modeller. Blir håpløst å finne noen som passer. (Har ikke tenkt å bestille fra alle de fake sidene altså ). Hvordan er dem i str? Samme str som du pleier? Har sett litt på denne siden www.ladyfootlocker.com. Mange sko som er på salg der. Noen av disse du har? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins 14 565 2 Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Jeg har selv et par Nike Shox, og de ser jo fine og kule ut, men er absolutt ikke noe bra sko å trene i. Så dersom det er pga trening du skal ha nye sko, ville jeg ikke gått for disse. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 11 417 0 Skrevet 25. november 2009 Forfatter Del Skrevet 25. november 2009 Jeg har selv et par Nike Shox, og de ser jo fine og kule ut, men er absolutt ikke noe bra sko å trene i. Så dersom det er pga trening du skal ha nye sko, ville jeg ikke gått for disse. Jeg skal egentlig bare gå i dem. Vet de trenger en god innkjøringsperiode før de er gode å ha på. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.