Gå til innhold

Nike shox


candyqueen_83

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kjøpte mine på DNA. De kosta 1600 for kvinner og 1800 for menn. på mine står det nike shox, og en N under.

tok meg 1 eller 2 uker med sykt vondt i føttene, for å gå inn skoene. Men når de først forma seg så har jeg aldri hatt bedre sko.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte mine på DNA. De kosta 1600 for kvinner og 1800 for menn. på mine står det nike shox, og en N under.

tok meg 1 eller 2 uker med sykt vondt i føttene, for å gå inn skoene. Men når de først forma seg så har jeg aldri hatt bedre sko.

Jeg tenkte kanskje å bestille fra USA for å spare noen hundrelapper, men det er jo så mange modeller. Blir håpløst å finne noen som passer. (Har ikke tenkt å bestille fra alle de fake sidene altså :P ). Hvordan er dem i str? Samme str som du pleier?

Har sett litt på denne siden www.ladyfootlocker.com.

Mange sko som er på salg der. Noen av disse du har?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har selv et par Nike Shox, og de ser jo fine og kule ut, men er absolutt ikke noe bra sko å trene i. Så dersom det er pga trening du skal ha nye sko, ville jeg ikke gått for disse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har selv et par Nike Shox, og de ser jo fine og kule ut, men er absolutt ikke noe bra sko å trene i. Så dersom det er pga trening du skal ha nye sko, ville jeg ikke gått for disse.

Jeg skal egentlig bare gå i dem. Vet de trenger en god innkjøringsperiode før de er gode å ha på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...