Gå til innhold

Min kjære mann!


Gjest prust

Anbefalte innlegg

Må bare smyge inn et lite solgløtt her på dette forumet - hvor jeg bare vil fortelle at det er så fantastisk å kunne kjenne yrhet av forelskelse i samme mann - 18 år etter vi traff hverandre, 15 år etter vi giftet oss :-)

Hverdagen går i ett (som for mange andre), jobb og barn krever sitt - men vi prøver å rydde tid til å bare være oss to innimellom og vise hverandre hvor glad vi er i hverandre - og det er så godt kjenne at den dype kjærligheten ligger i bunn selv om noen dager er grå og kjedelige, andre dager kan vi være sinte som tyrker, men ofte kan vi bare se på hverandre og merke at vi to hører sammen. Det å stadig oppdage nye sider ved hverandre og lære hverandre enda bedre å kjenne er jo nesten utrolig når en har vært sammen så lenge...

Å sette av en helg eller gjerne bare en halv helg (fra lørdag til søndag) en gang eller to i året til bare være kjærester og voksne, kan virkelig anbefales!

Rart å tenke på at vi knapt var voksne da vi møttes - 19 og 20 år - vi studerte sammen, ble voksne sammen, og har nå vårt liv her med våre barn - der vi legger deres grunnlag for resten av deres liv..... Stort ansvar og stort å tenke på - og godt å kunne dele det med min kjære mann gjennom så mange år!

Bare noen gode kveldstanker her fra meg.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, mange år bak dere og mange år foran dere :-)

Herlig å lese så positivt innlegg!

Viktig å bevare kjærestebiten, for det er så travelt i hverdagen med hus, barn og jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååå... så godt å lese :)

Ja - det er godt å kjenne at vi har hverandre. Vi hadde en litt sur ettermiddag her en dag denne uka, men om kvelden var vi begge enige at det er dumt åkaste bort en ettermiddag med dårlig humør over bagateller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, mange år bak dere og mange år foran dere :-)

Herlig å lese så positivt innlegg!

Viktig å bevare kjærestebiten, for det er så travelt i hverdagen med hus, barn og jobb.

Ja, det er han jeg ønsker å bli gammel sammen med :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott å lese, håper vi har det sånn etter like mange år :o)

Ja, det ønsker jeg for dere også. Jeg tror det er viktig å forstå at frelskelsen forsvinner, men at den kan dukke opp igjen innimellom, og krydre hverdagen selv etter så mange år :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletia

For et koselig innlegg. Vi tenger slike innlegg også her:-)

Jeg kunne ha skrevet det samme (Vi har vært sammen i 20), selv om det ikke alltid har virket slik.

Det er godt at noen av oss klarer det:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...