Gå til innhold

Rett i bakken


Gjest Dame, snart 50

Anbefalte innlegg

Gjest Dame, snart 50

Var ute og gikk tur i går. Plutselig følte jeg meg litt rar og datt rett i bakken. Er til vanlig helt frisk , tror jeg. Har hatt normalt blodtrykk .Litt trøtt.

Er helt fin igjen nå. Men ble litt bekymret. Hva kunne dette være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du skal ta kontakt med legen nå, og fortelle hva som skjedde. Det kan i værste fall ha vært et TIA - et drypp. Et drypp behøver ikke å føre til noe mer, men det kan være et forvarsel om et hjerneslag.

Det kan også være epileptisk aktivitet i hjernen din.

Det kan være lavt blodsukker.

Det kan være at du er sliten.

Uansett skal du ringe legen din NÅ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dame,snart 50

Du skal ta kontakt med legen nå, og fortelle hva som skjedde. Det kan i værste fall ha vært et TIA - et drypp. Et drypp behøver ikke å føre til noe mer, men det kan være et forvarsel om et hjerneslag.

Det kan også være epileptisk aktivitet i hjernen din.

Det kan være lavt blodsukker.

Det kan være at du er sliten.

Uansett skal du ringe legen din NÅ!

Skal gjøre det. Jeg har også tenkt på det med lavt blodsukker. Det med slag vil jeg helst ikke tenke på:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal gjøre det. Jeg har også tenkt på det med lavt blodsukker. Det med slag vil jeg helst ikke tenke på:(

Høyst sannsynlig er det noe uskyldig. Men jeg synes det er greit å være på den sikre siden.

Hold meg oppdatert da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Søstra mi opplevde dette en gang hun var gravid. Hun hadde vært ute på en spasertur og stoppa opp for å prate med ei venninne. Plutselig svimte hun av helt uten forvarsel. Man mente det kom av blodtrykksfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Dette skjedde med min kollega også hun er på samme alder som deg. Men hun var i tillegg kvalm da.. men det viste seg at hun hadde stoffskifteproblemer og går i dag på tabletter for stoffskiftet sitt. Hun er helt fin nå og trenger bare å ta en tablett hver dag.

Håper det bare var et tegn på stress eller at du var veldig sliten..Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...