Gjest Kalle91 0 0 Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Hei! Jeg går på cipralex 20mg daglig for angst. Jeg sliter litt med når jeg skal ta tablettene. Pleier å spise frokost, gå på do, så ta dem, med frykt for at de blir med ut i avføring. Men det er ikke det største problemet, for jeg har prøvd flere ganger å ta dem med en gang jeg står opp, bare for å slippe å gå å undres på når det er riktig å ta dem. Men jeg føler at de virker bare når jeg spiser frokost først, og tar dem etterpå. Tok dem før frokost i dag, og er nå veldig urolig. Hva er det som gjør dette? Håper virkelig du kan hjelpe meg raskt. Takk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dr.doogie 0 0 Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Vel.... det du spiser pleier å ta min. 4 timer før du bæsjer det ut... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nils Håvard Dahl, psykiater 33 514 1 010 Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Det er helt uvesentlig i forhold til virkning om du tar dem før eller etter frokost. Cipalex er ikke en type medisin som du merker effekten av like etter at du har tatt den. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.