Gå til innhold

jon&kate?åtte


lu30

Anbefalte innlegg

Skal skilles.........leste jeg, blir så trist av å lese sånt, de virket så utrolig samkjørte og lykkelige.

Lurer på hvorfor........skjønner livet blir snudd opp ned, men likevel, det blir vel ikke lettere med ett brudd, og skitt for et bidrag han må ut med(om hun skal ha barna).

Huff, bare leit.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det er leit, men jeg er ikke overrasket egentlig. Av det lille jeg har sett av serien synes jeg at stemningen dem imellom ikke virket særlig god. Når de satt der ved siden hverandre i stolen og snakket - fikk en dårlig følelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest majas mamma

Hvem er de??

Er visst en sånn realityserie om et par som først får tvillinger, og så sekslinger etterpå. Og nå er de skilt for en god stund siden, de norske episodene er gamle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurer jeg på nå da

Er visst en sånn realityserie om et par som først får tvillinger, og så sekslinger etterpå. Og nå er de skilt for en god stund siden, de norske episodene er gamle.

ah, takk for svar...har aldri hørt om dem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han har visst funnet seg ei anna dame. Vet ikke om det er årsaken.

De deler vel på barna tror jeg.

Om du søker på amerikanske sider vil du sikkert finne noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er leit, men jeg er ikke overrasket egentlig. Av det lille jeg har sett av serien synes jeg at stemningen dem imellom ikke virket særlig god. Når de satt der ved siden hverandre i stolen og snakket - fikk en dårlig følelse.

Så forutseende du er..

Jeg fikk motsatt inntrykk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så rart..........jeg også syns de virket så lykkelige !

Ja, det er rart hvordan man klarer å vise seg fra sin beste side når man er på TV:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke helt si at jeg klarer å engasjere meg i totalt fremmede menneskers samlivsbrudd;-)

Samlivsbrudd er vel uansett triste ting om det er kjente eller ukjente , syns jeg, men vi er alle forskjellig heldigvis.

Tror nok de fleste syns dette er trist, spesielt for barna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sett noe som helst av serien, men reagerer på en ting:

Denne 14-barnsmoren med 8lingene er vel i snakk med et tv-selskap om en serie med seg og ungene og det er ikke måte på hvordan det hyles opp og kritiseres.

Hvorfor er det da helt greit at denne familien skor seg på ungene på akkurat samme måte? Fordi de er to? Så langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sett noe som helst av serien, men reagerer på en ting:

Denne 14-barnsmoren med 8lingene er vel i snakk med et tv-selskap om en serie med seg og ungene og det er ikke måte på hvordan det hyles opp og kritiseres.

Hvorfor er det da helt greit at denne familien skor seg på ungene på akkurat samme måte? Fordi de er to? Så langt.

Du kan så si, men 14-barnsmoren (det jeg har sett av henne) virker ikke spesielt imponerende. Hun virker altså ikke smart, og har tatt noen merkelige valg: hadde 6 barn under 7 år, eller noe, enslig, avhengig av sin mor, og går hen og får implantert en haug nye embryoer.

Jon&Kate hadde kun tvillinger og ønsket seg ett barn til. Helt andre hensikter. 14-barnsmoren burde altså muligens skånes fra seg salv... og ikke minst burde kanskje barna skånes..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samlivsbrudd er vel uansett triste ting om det er kjente eller ukjente , syns jeg, men vi er alle forskjellig heldigvis.

Tror nok de fleste syns dette er trist, spesielt for barna.

Trist - joda, generelt sett, men likevel er jeg totalt likegyldig til ukjente mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...