Gjest mamma til to små gull 0 0 Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Er ei kvinne, gift med to forholdsvis småe barn... Er hjemmeværende, for tia merker jeg at jeg føler et "tungt press" i hodet og samtidig nokså nedstemt... Har vanskeligheter for å få gjort noe som helst... og har begynt med å sitte foran tv og pc om dagene... Går meget lite ut og takker nei til venninner som vil ha meg med ut... Vekta går opp for jeg trøstespiser :-( Det meste føles som et tiltak.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nils Håvard Dahl, psykiater 33 514 1 010 Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 I verste fall: Depresjon. I beste fall: Mangel på voksenkontakt og hyggelige aktiviteter. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill 20 234 0 Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Det kan ha fysiske forklaringer som f.eks. B-12-mangel eller forstyrrelse av stoffskiftet. Men selvsagt også være psykisk betinget. mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.