Gå til innhold

NHD/Psykiske plager pga influensa?


Gjest Maniana

Anbefalte innlegg

Ble mye mas om influensaen fra meg nå,men...kan det gjøre noe med folk psykisk,folk som har slitt psykisk tidligere?

Kan influensa gjøre at en får tilbakefall?

Tar noe alternativt som skulle hindre svineinfluensa,fikk det fordet jeg. Har nå fått det for meg at det er gift i dette,at det er derfor jeg er dårlig. Får masse rare tanker-tror du dette går over? Kan det være i forbindelse med feber?

Ringte en tidligere behandler i dag,det var betryggende svar hun gav,og hun trodde dette kom til å gå bra. Nå som det er kveld merker jeg at jeg er urolig igjen,skulle ønske jeg hadde vival. Har blitt betrygget her også de siste dagene,er bare redd det psykiske skal komme tilbake,det jeg slet med før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Får bare satse på at det går bra,det gjør det vel. Bare liker ikke å ha det slik,liker ikke å være redd. Trodde jeg tenkte rett,gjorde ting rett,kan jeg ikke ha gjort,ble syk...fysisk,hm! God natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får bare satse på at det går bra,det gjør det vel. Bare liker ikke å ha det slik,liker ikke å være redd. Trodde jeg tenkte rett,gjorde ting rett,kan jeg ikke ha gjort,ble syk...fysisk,hm! God natt.

Feber kan føre til så mangt. Sist gang jeg var skikkelig dårlig, med høy feber og lungebetennelse, ble jeg helt ulogisk. Sambo prøvde å kjøle meg ned litt med en kald klut og jeg påsto jeg kom til å få frostskader.

Du burde sitte mindre ved dataen og ligger mer i senga, tror jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest greenfox

Feber kan føre til så mangt. Sist gang jeg var skikkelig dårlig, med høy feber og lungebetennelse, ble jeg helt ulogisk. Sambo prøvde å kjøle meg ned litt med en kald klut og jeg påsto jeg kom til å få frostskader.

Du burde sitte mindre ved dataen og ligger mer i senga, tror jeg :)

Dette var nok det beste rådet jeg har sett her inne på lenge når det gjelder meg selv :-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feber kan føre til så mangt. Sist gang jeg var skikkelig dårlig, med høy feber og lungebetennelse, ble jeg helt ulogisk. Sambo prøvde å kjøle meg ned litt med en kald klut og jeg påsto jeg kom til å få frostskader.

Du burde sitte mindre ved dataen og ligger mer i senga, tror jeg :)

Er nok feberen som gjør det da. Er bare innom dataen innimellom,så det går greit. Finner svar her inne på nettet,og det er betryggende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan den alternative medisinen gjøre deg syk? Jeg får økt angst av enkelte sånne medisiner.

Vet ikke helt,men det kan være "feberfantasier". Satser på det,og satser på at denne dagen blir bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...