Gjest høytrykk 0 0 Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 1. Virker den sånn at effekten for å få sove avtar? At dosen øker og øker? 2. Kan man bli "lekk" av den? Har svelgproblemer og urinlekkasje. 3. Kan man bli "hyper" i hodet av den? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
canticle 434 0 Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Jeg bruker truxal - 3 x 75 mg daglig og kan bare fortelle deg om mine egne erfaringer: 1. Ja, de første ukene sovnet jeg nesten med en gang jeg hadde tatt truxal, nå blir jeg mer døsig. Men siden jeg har fått en normal døgnrytme så sovner jeg. 2. Har ikke opplevd dette. 3.Nei, antipsykotika som Truxal er, demper tanke - og følelsesaktiviteten. Du skrev ikke hvor mange mg du brukte, men kanskje er det for lite? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest høytrykk 0 0 Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Jeg bruker truxal - 3 x 75 mg daglig og kan bare fortelle deg om mine egne erfaringer: 1. Ja, de første ukene sovnet jeg nesten med en gang jeg hadde tatt truxal, nå blir jeg mer døsig. Men siden jeg har fått en normal døgnrytme så sovner jeg. 2. Har ikke opplevd dette. 3.Nei, antipsykotika som Truxal er, demper tanke - og følelsesaktiviteten. Du skrev ikke hvor mange mg du brukte, men kanskje er det for lite? Hei og takk for at du svarte meg :-). Bruker opptil 100 mg for søvn, men opplever å bli ganske urolig og oppgira. Kan jo være av en annen grunn også da. Kan ikke øke dosen, da må jeg vel begynne med bleie snart... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
canticle 434 0 Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Hei og takk for at du svarte meg :-). Bruker opptil 100 mg for søvn, men opplever å bli ganske urolig og oppgira. Kan jo være av en annen grunn også da. Kan ikke øke dosen, da må jeg vel begynne med bleie snart... Det finnes andre sovemedisiner: Antipsykotika: zyprexa, nozinan(den fungerer ganske sikkert. Innsovningsmedisin(du får det, men neppe for mer enn en måned i gangen) stilnoct og imovane. Fortell til legen din om problemene som oppstår når du bruker truxal. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.