Gå til innhold

Truxal


Gjest høytrykk

Anbefalte innlegg

Gjest høytrykk

1. Virker den sånn at effekten for å få sove avtar? At dosen øker og øker?

2. Kan man bli "lekk" av den? Har svelgproblemer og urinlekkasje.

3. Kan man bli "hyper" i hodet av den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker truxal - 3 x 75 mg daglig og kan bare fortelle deg om mine egne erfaringer:

1. Ja, de første ukene sovnet jeg nesten med en gang jeg hadde tatt truxal, nå blir jeg mer døsig. Men siden jeg har fått en normal døgnrytme så sovner jeg.

2. Har ikke opplevd dette.

3.Nei, antipsykotika som Truxal er, demper tanke - og følelsesaktiviteten.

Du skrev ikke hvor mange mg du brukte, men kanskje er det for lite?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest høytrykk

Jeg bruker truxal - 3 x 75 mg daglig og kan bare fortelle deg om mine egne erfaringer:

1. Ja, de første ukene sovnet jeg nesten med en gang jeg hadde tatt truxal, nå blir jeg mer døsig. Men siden jeg har fått en normal døgnrytme så sovner jeg.

2. Har ikke opplevd dette.

3.Nei, antipsykotika som Truxal er, demper tanke - og følelsesaktiviteten.

Du skrev ikke hvor mange mg du brukte, men kanskje er det for lite?

Hei og takk for at du svarte meg :-). Bruker opptil 100 mg for søvn, men opplever å bli ganske urolig og oppgira. Kan jo være av en annen grunn også da. Kan ikke øke dosen, da må jeg vel begynne med bleie snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og takk for at du svarte meg :-). Bruker opptil 100 mg for søvn, men opplever å bli ganske urolig og oppgira. Kan jo være av en annen grunn også da. Kan ikke øke dosen, da må jeg vel begynne med bleie snart...

Det finnes andre sovemedisiner:

Antipsykotika: zyprexa, nozinan(den fungerer ganske sikkert.

Innsovningsmedisin(du får det, men neppe for mer enn en måned i gangen) stilnoct og imovane.

Fortell til legen din om problemene som oppstår når du bruker truxal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...