Gjest På tide å gjøre noe med dette 0 0 Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Jeg trenger så sårt en fastlege i Oslo med peiling på psykiatri. En som sørger for å henvise til spesialister når det nødvendig. Jeg trenger fast langvarig oppfølging av feks en psykatrisk sykepleier men legen mener jeg ikke trenger det og nekter å henvise. Har noen forslag til en god fastlege? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest klmnop 0 0 Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Vestre Aker Legesenter - hyggelige, dyktige - og ledige! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest på tide å gjøre noe med dette 0 0 Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Vestre Aker Legesenter - hyggelige, dyktige - og ledige! Tusen takk for svar. Hvilken erfaring har du med disse (alle legene?) i forbindelse med psykisk sykdom? Kan du fortelle litt 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.