Gå til innhold

NHD-Hypomani?


tunglettlett

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt det tungt i noen uker, men i løpet av helga var det noe som snudde. De siste dagene vil jeg ikke betegne som annet enn strålende. Jeg har rikelig med energi og får utrettet mer på den sosiale fronten enn på veldig lenge. Merker tendensen til nedsatt søvnbehov i tillegg til å fylle opp avtalebokji og trang til å få unna masse gjøremål. Jobben, som har gått veldig trått en stund, går som en lek. Jeg kjenner lusa på gangen og prøver å sette i verk noen tiltak. Som å bruke imovane og få tilstrekkelig søvn, som å undertrykke impulser i retning av f.eks. omorganisering av heimen midt på natta. Som å prøve begrense meg og ta pauser når det lar seg gjøre og å prøve å huske medisinene selv om det går litt fort i blant. Kjenner som sagt lusa på gangen, men opplever meg selv som et sted mellom normalleie og hypomani. I natt har jeg sovet knappe fire timer, men føler meg fantastisk opplagt, og jeg jobber intens med å ikke dra på jobb tre timer før tiden. Ville du betegne dette som hypomani?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...