Gå til innhold

Celleforandringer. Hjelp!


Gjest Nervøs jente26

Anbefalte innlegg

Gjest Nervøs jente26

Hei Mette. Jeg er ei jente på 26 år som for litt siden gikk til gynekolog pga at jeg begynte å blø lenge før jeg ventet mensen. Jeg blødde i ca 3 dager. Ventet mensen nå to uker etter, men har ikke fått den. Jeg hadde også en del smerter i underlivet. Gynekologen undersøkte meg med innvendig ultralyd, og alt så fint ut. Han tok en celleprøve, siden det var litt over 3 år siden sist. Jeg har en datter på snart 2 år. Jeg har ventet på at han skal sende meg brev om resultat på prøven, men i går ringte han meg og fortalte at det var celleforandringer på resultatet. Han ville at jeg skulle komme tilbake om en uke for han skulle undersøke meg med et skopi og ta en vevsprøve. Nå er jeg bare kjempe redd!! Redd for at det er kreft. Den siste uka har jeg fått vondt i korsryggen og i bena. Sånn murringer. Formen min ellers har vært helt grei. God matlyst. Men etter legen ringte er jeg bare kvalm og uvel. Går å tenker på at jeg skal dø fra datteren min, og jeg får nesten panikk. Er det alvorlig siden han ringte istedenfor å sende brev? Tror du jeg allerede kan ha kreft? Ville han ikke innkalt meg raskere hvis det hadde vært krise? Nå er det mange tanker som svirrer i hodet :( Setter utrolig stor pris på svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...