Gjest robertha 0 0 Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Har fått et tilbud jved den offentlige poliklinikken. Behandleren er en psykolog som jeg har hatt mye med for et par år siden. Den gang lovte hun utallige ganger at hun skulle være der for meg så lenge jeg trengte det. Men da hun skiftet poliklinikk skled det hele ut. Hun ga meg stadig teksmeldinger om at hun skulle ringe neste uke, fredag, over helgen o.s.v... Men det skjedde aldri, så beklaget hun etterpå at hun ikke fikk ringt. Til slutt orket jeg ikke mase og tigge om hjelp lengre og da regnet hun med at det var fordi jeg greide meg fint og så hørte jeg aldri fra henne mer. Legen min henviste meg til poliklinikken igjen og etter et par måneder ble jeg oppringt av samme psykologen. Det første hun mente var at jeg skulle fulltidssykemelde meg og komme på poliklinikken hver dag! Det er lang reiseavstand og jeg har det bra når jeg er på jobb. Men da mente hun jobben var bare en flukt fra virkeligheten og beskyldte meg for å være krevende med at jeg liksom mente at behandlingsapparatet skal tilpasse seg mine tider. Jeg har to fridager i uken. Men en annen sak er at denne psykologen er veldig intens. Hun prater 95 prosent av tiden, og det fort og høyt. Til slutt blir jeg så sliten i hodet at jeg ikke får med meg siste halvtimen hun prater. Gjennom de to årene jeg hadde henne som behandler har hun bedt meg om unskyldning kanskje 50 ganger for brutte avtaler, brudd på taushetsplikt, at hun har lovet for mye, vært så ustabil o.s.v... Forstår ikke at dette vil være så forandret nå.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nils Håvard Dahl, psykiater 33 514 1 010 Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 NEI 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MedicNerd 0 0 Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 AVGJORT IKKE I DET HELE TATT!!! Det hun driver med gjør nok dessverre mer godt enn vondt. Hun skulle ikke jobbe som psykolog i det hele tatt. Klag henne inn, brudd på taushetsplikt er et alvorlig overtramp man over hode ikke skal finne seg i! Hvis noen brøt taushetsplikten for meg, ville jeg anmeldt det med en eneste gang! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban 29 089 4 380 Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Hun mente at jobben din bare var en flukt fra virkeligheten? Styr laaangt unna. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill 20 234 0 Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Nei. Hvem vil vel det? mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melba1365380968 324 0 Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Aldri i livet! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest solfryd 0 0 Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Kan du ikke klage henne inn for en eller annen instans? Snakke med hennes arbeidsgiver, e.l. Hun kan jo ikke få lov til å holde på slik lenger. Hennes overordnede må få vite hvordan hun driver på... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest robertha 0 0 Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 AVGJORT IKKE I DET HELE TATT!!! Det hun driver med gjør nok dessverre mer godt enn vondt. Hun skulle ikke jobbe som psykolog i det hele tatt. Klag henne inn, brudd på taushetsplikt er et alvorlig overtramp man over hode ikke skal finne seg i! Hvis noen brøt taushetsplikten for meg, ville jeg anmeldt det med en eneste gang! Hun har ved noen anledninger kontakten faren min til tross for at jeg har nektet. Deretter har hun bedt faren min ikke fortelle at hun hadde ringt, men det gjorde han likevel. Orker ikke klage henne inn, men det ma da finnes mer profesjonelle på poliklinikken... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ellipse 0 0 Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Hun har ved noen anledninger kontakten faren min til tross for at jeg har nektet. Deretter har hun bedt faren min ikke fortelle at hun hadde ringt, men det gjorde han likevel. Orker ikke klage henne inn, men det ma da finnes mer profesjonelle på poliklinikken... Be om å få en annen behandler,du. Det skal vel ikke mye til for å være bedre enn den psykologen der-hun hørtes mildt sagt ikke god ut! Totalt uprofesjonell oppførsel. Nei, en sånn psykolog ville jeg aldri gått til. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.