Gå til innhold

Ville dere hatt en slik psykolog?

Gjest robertha
 Del

Anbefalte innlegg

Gjest robertha

Har fått et tilbud jved den offentlige poliklinikken.

Behandleren er en psykolog som jeg har hatt mye med for et par år siden. Den gang lovte hun utallige ganger at hun skulle være der for meg så lenge jeg trengte det. Men da hun skiftet poliklinikk skled det hele ut. Hun ga meg stadig teksmeldinger om at hun skulle ringe neste uke, fredag, over helgen o.s.v... Men det skjedde aldri, så beklaget hun etterpå at hun ikke fikk ringt. Til slutt orket jeg ikke mase og tigge om hjelp lengre og da regnet hun med at det var fordi jeg greide meg fint og så hørte jeg aldri fra henne mer.

Legen min henviste meg til poliklinikken igjen og etter et par måneder ble jeg oppringt av samme psykologen. Det første hun mente var at jeg skulle fulltidssykemelde meg og komme på poliklinikken hver dag! Det er lang reiseavstand og jeg har det bra når jeg er på jobb. Men da mente hun jobben var bare en flukt fra virkeligheten og beskyldte meg for å være krevende med at jeg liksom mente at behandlingsapparatet skal tilpasse seg mine tider. Jeg har to fridager i uken. Men en annen sak er at denne psykologen er veldig intens. Hun prater 95 prosent av tiden, og det fort og høyt. Til slutt blir jeg så sliten i hodet at jeg ikke får med meg siste halvtimen hun prater.

Gjennom de to årene jeg hadde henne som behandler har hun bedt meg om unskyldning kanskje 50 ganger for brutte avtaler, brudd på taushetsplikt, at hun har lovet for mye, vært så ustabil o.s.v...

Forstår ikke at dette vil være så forandret nå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest MedicNerd

AVGJORT IKKE I DET HELE TATT!!!

Det hun driver med gjør nok dessverre mer godt enn vondt. Hun skulle ikke jobbe som psykolog i det hele tatt. Klag henne inn, brudd på taushetsplikt er et alvorlig overtramp man over hode ikke skal finne seg i! Hvis noen brøt taushetsplikten for meg, ville jeg anmeldt det med en eneste gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest solfryd

Kan du ikke klage henne inn for en eller annen instans? Snakke med hennes arbeidsgiver, e.l.

Hun kan jo ikke få lov til å holde på slik lenger. Hennes overordnede må få vite hvordan hun driver på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest robertha

AVGJORT IKKE I DET HELE TATT!!!

Det hun driver med gjør nok dessverre mer godt enn vondt. Hun skulle ikke jobbe som psykolog i det hele tatt. Klag henne inn, brudd på taushetsplikt er et alvorlig overtramp man over hode ikke skal finne seg i! Hvis noen brøt taushetsplikten for meg, ville jeg anmeldt det med en eneste gang!

Hun har ved noen anledninger kontakten faren min til tross for at jeg har nektet. Deretter har hun bedt faren min ikke fortelle at hun hadde ringt, men det gjorde han likevel.

Orker ikke klage henne inn, men det ma da finnes mer profesjonelle på poliklinikken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ellipse

Hun har ved noen anledninger kontakten faren min til tross for at jeg har nektet. Deretter har hun bedt faren min ikke fortelle at hun hadde ringt, men det gjorde han likevel.

Orker ikke klage henne inn, men det ma da finnes mer profesjonelle på poliklinikken...

Be om å få en annen behandler,du. Det skal vel ikke mye til for å være bedre enn den psykologen der-hun hørtes mildt sagt ikke god ut! Totalt uprofesjonell oppførsel. Nei, en sånn psykolog ville jeg aldri gått til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
 Del

• Opprett ny...