Gå til innhold

Generalisert angst og unnvikende personlighets-forstyrrelse


Gjest Mvh  en som sliter

Anbefalte innlegg

Gjest Mvh  en som sliter

Hei! etter 1.5 år i terapi hos ei psykologspesiallist på dps,har jeg fått disse diagnosene. Kom inn på dps grunnet angst og depresjoner. har stått på 150 mg zoloft,50mg selozok og nå nylig (4.uker siden) Lyrica,300mg dgl. Hver dag er det som å leve med eksamens-nerver,uansett hva jeg skal være med på(møter,bursdager,julebord,båtturer) så gruer jeg sååå veldig og får symtomer som svette,urolig mage,iskalde hender og føtter++++. Så det jeg lurer på er om du kan anbefale andre medisiner som kan dempe disse problemene jeg har hver eneste dag. Fått tips fra en Psykiater på dps om å prøve efexor,hva kan de gjøre som ikke zoloften kan? Er vanskelig å finne innlegg fra andre med disse diagnosene,hva de har av medisiner og hvordan disse hjelper oss i hverdagen. Er også medl i en angstring,men ingen der har disse diagnosene,føler meg ensom kan du si. Er i jobb,men kun nå de siste årene i 50% stilling,klarer ikke mer enn det. Håper du kan fortelle om disse diagnosene og hva slags medikamenter som hjelper best, Er MANGE av oss som sikkert lurer på dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...