Gå til innhold

Kroppsvekt når du dør

Gjest TBERGE
 Del

Anbefalte innlegg

Gjest TBERGE

Har lest ett sted at man veier mindre i det øyblikk man dør, klarer ikke å finne igjen hvor jeg leste dette. Tror det var i forbindelse med forsøke i Stern.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

11

• morsan

4

• Mandolaika

2

• Maximia

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Teah

Ja når du dør blir du ca. 400 gram lettere. Om det er sjelen som veier så mye eller luft som forlater legemet har jeg ikke mening om, og vil gjerne overlate det til fantasier og fornuft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

morsan

Ja når du dør blir du ca. 400 gram lettere. Om det er sjelen som veier så mye eller luft som forlater legemet har jeg ikke mening om, og vil gjerne overlate det til fantasier og fornuft.

Hvem er det som driver og veier døende folk like før og like etter dødstidspunktet, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Teah

Hvem er det som driver og veier døende folk like før og like etter dødstidspunktet, da?

Aner ikke. Dette er bare noe jeg hørte for lenge siden. Det kan jo tenkes at det har vært gjort en studie på dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

morsan

Aner ikke. Dette er bare noe jeg hørte for lenge siden. Det kan jo tenkes at det har vært gjort en studie på dette.

Forresten interessant valg av forum for den som startet denne tråden ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest best wishes

Jeg tror ikke at det er øyeblikket du dør at du mister kroppsvekt, men minutter og timer etterpå. Når du dør så kvitter kroppen seg med avfallsstoffer, det kan være en stor mengde avføring og urin og andre væsker som kommer ut. Det kan være svaret på hvorfor man veier mindre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...
Maximia

Forresten interessant valg av forum for den som startet denne tråden ;-)

Døden er da en reise det også ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Dan Brown skriver om dette i sin siste bok "Det tapte symbol".

Hvis det er CERN du mener med Stern har det ingen ting med dét å gjøre (men Brown har skrevet om CERN også)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sør

Hei,

Dette er tull. Og 400 g er mer enn det noen for-tidlig-fødte veier, så veier de mindre enn 0 gram etter de dør da?

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest macny

Hei,

Dette er tull. Og 400 g er mer enn det noen for-tidlig-fødte veier, så veier de mindre enn 0 gram etter de dør da?

Med vennlig hilsen

Det er 21 gram, ikke 400.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Istapp

Hei,

Dette er bare tull.

Med vennlig hilsen

Du har visst svaret på alt du,godt det er noen som er altvitende blandt menneskerasen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sør

Du har visst svaret på alt du,godt det er noen som er altvitende blandt menneskerasen :-)

Hei,

Takk for tilliten, men jeg sjekker bare fakta.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

morsan

Døden er da en reise det også ;-)

Absolutt :-)

(hvordan fant du fram til denne gamle tråden, forresten? *s*)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest macny

Hei,

Takk for tilliten, men jeg sjekker bare fakta.

Med vennlig hilsen

Du har tydeligvis ikke sjekket godt nok. Dårlig håndverk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
 Del

• Opprett ny...