Gå til innhold

Nyttig tips når svigermor er masete?


Gjest fru krokodille

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest majas mamma

Heldigvis har jeg en veldig hyggelig svigrmor. Det eneste problemet er at hun kan bli litt slitsom når hun skal forsøke og tilfredstille "alle", barn, svigerbarn og barnebarn på en gang, og dekker opp med fire-fem forskjellige desserter til familiemiddag for at "alle" skal få noe de liker!!

Men man kan ha verre "feil" enn det så jeg lever veldig bra med min svigermor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fru krokodille

Heldigvis har jeg en veldig hyggelig svigrmor. Det eneste problemet er at hun kan bli litt slitsom når hun skal forsøke og tilfredstille "alle", barn, svigerbarn og barnebarn på en gang, og dekker opp med fire-fem forskjellige desserter til familiemiddag for at "alle" skal få noe de liker!!

Men man kan ha verre "feil" enn det så jeg lever veldig bra med min svigermor.

Heldiggris :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fru krokodille

Gjør som meg, kvitt deg med svigermor og hele svigerfamilien. :-)

Holder på, "slow motion." :-). Kan vel si at julen blir ganske så bra i år sett ut fra tidligere år. Tror faktisk jeg skal kunne nyte en viss julefred med litt flaks :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder på, "slow motion." :-). Kan vel si at julen blir ganske så bra i år sett ut fra tidligere år. Tror faktisk jeg skal kunne nyte en viss julefred med litt flaks :)

''Holder på, "slow motion." :-)''

Sangen om mitt liv akkurat nå. :-) Men rett rundt jul, med litt flaks, er jeg ute av svigerfamilien. Og jeg har ikke en gang en spesielt masete eller vanskelig svigerfamilie. Men nok er nok. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I vår familie er det vi som maser på svigermor. Om at hun må spare penger til pensjonen, at hun må be sin voksne, hjemmeboende datter om hjelp til husarbeidet osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg som inviterte svigermor til oss julaften på lørdag.. hehe.. neida, hun er veldig hyggelig - bare hun ikke trår over mine grenser på barneoppdraglese så.. Hun er liksom-bestemor (ikke samboerns barn) som lar poden få gjøre alt som han vil + litt til. :o) Men i bunn og grunn hun er så glad i han, skulle tro han var hennes biologiske barnebarn - kunne gitt blanke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er stort sett veldig fornøyd med min svigermor! Kunne aldri ha tenkt tanken på å betale meg ut fra å være sammen med deler av familien i jula!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...