Gå til innhold

Aseksuell?


Gjest sukksukksukk

Anbefalte innlegg

Gjest sukksukksukk

Jeg og min samboer i snart tre år neste vår,har nesten ikke hatt sex,hender jeg tar iniativet,men ble så lei at det bare var meg så har lagt det på is fysisk,men ikke psykisk.

Han er ikke av den typen som fleiper om sex,han tar ikke noe iniativ,og han er for "sjenert" til å ta på meg...har vel tatt 3 ganger nedentil og såvidt touchet puppa....egentlig veldig kjedelig.

Han sier hverdag at han elsker meg og vil bo sammen med meg,men sex får han ikke til,han blir bare små sur,mutt å stille når vi har diskutert tema for hundrede gang.

Men i dag kom jeg over en artikkel om aseksualitet,og lurer jo rett å slett på om han kan være det.....

Sier han vil finne ut av hvorfor han ikke har så sexlyst,men skjer ikke noe...han kunne i det minste snakket med fastlegen sin evnt....han er 40 år..om det har noe å si????

Jeg har i hvertfall lyst på et forhold,hvor man har sex,blir ikke noe mere glad for hverdag som går jeg heller akkurat...sukk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette hørtes veldig merkelig ut.

Det er jo forsåvidt vanlig at sexlivet avtar med alder, anledning og etter varigheten på forholdet.

Men det blir noe ganske annet når det heller ikke har eksistert fra begynnelsen av.

Jeg vil jo tro at de fleste som forelsker seg og innleder et forhold, gjerne ønsker en seksuell kontakt. Det hører jo sammen, og er gjerne det som skiller et kjæresteforhold fra et vennskap.

Jeg synes derfor det er litt rart at du har villet innlede et kjæreste/samboer forhold til en du mer eller mindre ikke har / eller har hatt, en seksuell forbindelse med.

Jeg har ingen andre råd å gi deg, enn at du enten må leve med ham slik han er, eller finne deg en annen.

Det hjelper jo lite å spekulere i årsaken hvis han ikke har noe ønske eller behov for å gjøre noe med problemet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helene Harefrøken

Du må nok bare godta han som han er, viss du vil ha han.

Det finnes heldigvis et godt liv også uten sex. Men man må nok vere veldig glad i partneren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han høres veldig aseksuell ut ja og du kan ikke forvente at dette blir noe bedre. Het og vill sex kan du se langt etter i dette forholdet. Enten får du bare godta at det er som det er, eller så får du finne på noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...