Gå til innhold

Sovnet i badstua!


Gjest prust

Anbefalte innlegg

Opplevde noe ekkelt i dag da jeg og 8-åringen var i svømmehallen. Etter en drøy times bading, dusjet vi og fant ut at vi skulle inn i badstua. Vi har gjort det noen få ganger, bare noen få minutter. Vi la oss på hvert vårt håndkle, og det var så deilig og varmt....

....og jeg sovnet!

Takk og pris for at 8-åringen er ei kaklehøne med vanvittig høyt stemmenivå!!!!! Hun dreiv og pratet, og da jeg etter en stund ikke svarte, spurte hun heldigvis om jeg sov. Og da sov jeg nok! Og det var så vanskelig å våkne ordentlig!

Det var ikke så lenge vi var der - kanskje 7-8 minutter - men tenk om jeg hadde vært der alene!!!! Jeg hadde jo trolig svimt av og det kunne gått riktig ille :-(((((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det er skummelt.. derfor burde man alltid være to. er man litt sliten er det fort gjort å sovne når det blir skikkelig varmt. Jeg klarte å sovne i badestampen til venninna mi jeg.. dog etter litt vin, men hun fikk vekt meg og da var det natta for min del..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fra barnemunn

Fikk meg til å tenke på en historie fra barnemunn, fortalt av barnets pappa.

De var i badstuen for første gang og pappan hadde tatt med en leke til sønnen, det var bare en annen mann der, og sønnen lekte med seg selv,pratet og sang. Plutselig falt leken ned,og barnet skulle plukke den opp. pappan satt og sløvet,da en skingrende stemme sa: PAPPAAAAA!! dette må du bare se denne mannen har LANGE hår i ræva!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er skummelt.. derfor burde man alltid være to. er man litt sliten er det fort gjort å sovne når det blir skikkelig varmt. Jeg klarte å sovne i badestampen til venninna mi jeg.. dog etter litt vin, men hun fikk vekt meg og da var det natta for min del..

Jeg har mange ganger sovnet i badekaret - men der er det grunt og jeg er som regel edru da - men å svne i en dyp stamp må være litt ekkelt ja!

Kommer aldri til å legge meg ned i badstu igjen dersom jeg er alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk meg til å tenke på en historie fra barnemunn, fortalt av barnets pappa.

De var i badstuen for første gang og pappan hadde tatt med en leke til sønnen, det var bare en annen mann der, og sønnen lekte med seg selv,pratet og sang. Plutselig falt leken ned,og barnet skulle plukke den opp. pappan satt og sløvet,da en skingrende stemme sa: PAPPAAAAA!! dette må du bare se denne mannen har LANGE hår i ræva!!!

hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk meg til å tenke på en historie fra barnemunn, fortalt av barnets pappa.

De var i badstuen for første gang og pappan hadde tatt med en leke til sønnen, det var bare en annen mann der, og sønnen lekte med seg selv,pratet og sang. Plutselig falt leken ned,og barnet skulle plukke den opp. pappan satt og sløvet,da en skingrende stemme sa: PAPPAAAAA!! dette må du bare se denne mannen har LANGE hår i ræva!!!

Huff! :#

Men takk og pris ville ikke min(e) sønn(er) brukt slikt språk! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk meg til å tenke på en historie fra barnemunn, fortalt av barnets pappa.

De var i badstuen for første gang og pappan hadde tatt med en leke til sønnen, det var bare en annen mann der, og sønnen lekte med seg selv,pratet og sang. Plutselig falt leken ned,og barnet skulle plukke den opp. pappan satt og sløvet,da en skingrende stemme sa: PAPPAAAAA!! dette må du bare se denne mannen har LANGE hår i ræva!!!

LOL!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk meg til å tenke på en historie fra barnemunn, fortalt av barnets pappa.

De var i badstuen for første gang og pappan hadde tatt med en leke til sønnen, det var bare en annen mann der, og sønnen lekte med seg selv,pratet og sang. Plutselig falt leken ned,og barnet skulle plukke den opp. pappan satt og sløvet,da en skingrende stemme sa: PAPPAAAAA!! dette må du bare se denne mannen har LANGE hår i ræva!!!

ROFL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er skummelt.. derfor burde man alltid være to. er man litt sliten er det fort gjort å sovne når det blir skikkelig varmt. Jeg klarte å sovne i badestampen til venninna mi jeg.. dog etter litt vin, men hun fikk vekt meg og da var det natta for min del..

Jeg sovnet i badekaret en gang. Var gravid med poden og kjempesliten antagelig, husker jeg våknet da vannet var blitt kaldt. *Hehe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...