Gå til innhold

Når man først er inne på pepperkaker...


Gjest Elextra

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest annlovinda

Jeg synes ikke Ikea sin er noe god - men fra Baker Hansen, den er god. Også andre bakerier har vi prøvd - med godt resultat og gode kaker.

Har ikkke syntes den fra Ikea har vært god på mange år jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke Ikea sin er noe god - men fra Baker Hansen, den er god. Også andre bakerier har vi prøvd - med godt resultat og gode kaker.

Har ikkke syntes den fra Ikea har vært god på mange år jeg.

Ok, takk for tips :)

Forøvrig imponert over at du kjenner smaken på de ulike årgangene med Ikea-pepperkaker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest annlovinda

Ok, takk for tips :)

Forøvrig imponert over at du kjenner smaken på de ulike årgangene med Ikea-pepperkaker :)

Hehe - søsteren min har alltid brukt deig fra Ikea. Jeg har kjøpt fra baker hansen og baker samson. Og da har jeg smakt på de fra Ikea hvert år, men ikke syntes de har vært spes. gode i smak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare spørre: Hvorfor lager dere ikke deigen selv?

Helt enig! Ikke noe lukter så deilig jul som lukten av pepperkakedeig i det den lages... :o) Mmmm... Mye bedre blir de også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gidder ikke!

Helt enig!

Her i huset er ikke pepperkakebaking 'matauk' men 'aktivitet for barn', hvori inngår IKKE unødvendige forberedelser og arbeid for mor;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...