Gjest Dopey86 0 0 Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 er en gutt på 23 som sliter med så jævla mye! Jeg takler detter ikke lenger. har en kjæreste, men føler ikke som om jeg kan snakke med hu. føler meg helt alene... føler egentlig at alle får det bedre uten meg. Noen råd?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper 12 196 2 Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Ja. Snakk med fastlegen din. Du har nok en depresjon og det finnes god hjelp for det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MedicNerd 0 0 Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Ja. Snakk med fastlegen din. Du har nok en depresjon og det finnes god hjelp for det. Støtter den. Depresjon er forjævlig. Det finnes ikke noe mer deprimerende enn å være deprimert, og slik trekkes man bare ned. Det "gode" med depresjoner er er at de går over, og at det kan behandles effektivt. Hvis du har veldig selvmordstanker nå, anbefaler jeg deg å ringe en krisetelefon så du får tømt deg litt for alt du bærer på av vonde tanker. Kirkens SOS har jeg best erfaring med (lettere å komme igjennom). Man må ikke være kristen for å ringe dit. 800 33 300. Du kan også ringe til legevakta der du bor om du vil ha akutt hjelp. Føler du at det er greit å vente, gå til fastlegen - så gjør du det. Tar ikke denne deg på alvor, så bytt fastlege. Du trenger en som er god på psykiatri. Fastlegen har jo også i regelen noen ledige akutt-timer i løpet av dagen, så jeg anbefaler deg å ringe i det øyeblikk legekontoret åpner også be om en hastetime. Si du er veldig deprimert og har selvmordstanker - at du MÅ ha hjelp. Prøv disse tingene før du etterfølger overskriften din. Du vet ikke hva du kan miste om du setter punktum for livet nå. Jeg ville selv det da jeg var på din alder, og jeg har villet det siden også. Det har ikke lyktes meg, og når jeg har det bra tar jeg meg ofte i å tenke at det var bra jeg ikke tok livet mitt da (er 28 nå). Håper ikke jeg høres lettvint ut nå, jeg vil bare forsøke å hjelpe deg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.