Gjest Takker masse for hjelp 0 0 Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 HP maskin. Skulle reinstallere Vista. Starter opp, trykker F11 for å komme til vindu for reinstallering. Men det kommer opp et lite vindu: "Runtime Error. Program: X:/windows/system32/RESTORE7.EXE The aplication has requested the Runtime to terminate it in an unusual way. Please contact the application`s support team for more information." Kan bare trykke "ok". Da kommer et nytt vindu: "The exception unknown software exception (0x400000 15) occurred in the application at lacation 0x00d4e8b1. Click ok to terminate the program" Har ingen andre valg en "ok" Når jeg gjør det så starter hele greiene opp igjen. Har tre cd`r som ble brent fra ny pc, som skulle være recoverydisker. Men selv med 1`eren i så skjer det samme. Noen som vet hva jeg kan gjøre? Tenkte på å oppgradere til Win. 7 men det kan jo heller ikke gjøres når maskinen står slik. Får jeg ordnet dette uten å måtte betale andre flesk for det? (da kan jeg vel heller kjøpte Win. 7 og innstallere det, for da funker vel alt igjen?) Hjelp noen, vet det er noe særdeles flittige pc-folk her inne 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.