Gjest Noen som har råd? 0 0 Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Slutt med eksen for fem år siden, ikke så godt forhold m min nye samboer for tiden. Sliter både m samlivet og for ikke å snakke om mine/dine barn. Innimellom snakker jeg faktisk bedre med min eks enn jeg gjør m min nåværende samboer. D kan jo være for at vi kun diskuterer barna positivt jeg og min eks. Jeg og min eks hadde et v-e-l-d-i-g turbulent brudd så det gjør veldig godt at vi i d minste kan snakke om våre felles barn. Min nåværenede samboer og meg har et ganske så opp og ned forhold til mine-dine barn. Ikke enkelt nei. Det som e så bra med min eks etter at forholdet vårt ble bedre e at vi kan kose oss over d barna våre oppnår, det e jo så godt. Noe jeg og min nåværende sambo ikke kan. ( Jeg vil jo ikke tilbake men har lyst å si til han at det e veldig godt å føle at vi igjen kan dele foreldrerollen på den måten at vi snakker om barna. Diskutere barnas fremgang osv. Blir det dumt å gjøre det når vi nettopp har kommet oss av krigsstien? Altså det føles vanskelig for meg å si det til han hvor mye jeg setter pris på det av samarbeidet som fungerer. Ps. Må sies at det har vært veldig mye å edder å galle å tøft så vanskelig å sku snu om å si noe hyggelig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper 12 196 2 Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Dette var en god blanding av to problemer. Jeg ser ikke helt hva forholdet til nåværende har med dette å gjøre. Ja, du burde si det til han. Det er da ingen grunn til å holde tilbake noe hyggelig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill 20 234 0 Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Du trenger ikke bruke så voldsomme ord og fraser. Takk for at du ... Fint vi fikk ordnet opp i dette. Takk for tipset. Det var en god idé. Vi har noen fantastiske unger. Barna har jamme vært flinke å velge foreldre. Etc... Mange setter ofte mer pris på en verdsettelse av en konkret handling, enn de svulstige definisjonenen. ----- Et lite tips. De problemene du har i det nåværende forholdet som du også hadde med eksen, har sannsynligvis mye med deg å gjøre... ;-) mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Noen som har råd? 0 0 Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Du trenger ikke bruke så voldsomme ord og fraser. Takk for at du ... Fint vi fikk ordnet opp i dette. Takk for tipset. Det var en god idé. Vi har noen fantastiske unger. Barna har jamme vært flinke å velge foreldre. Etc... Mange setter ofte mer pris på en verdsettelse av en konkret handling, enn de svulstige definisjonenen. ----- Et lite tips. De problemene du har i det nåværende forholdet som du også hadde med eksen, har sannsynligvis mye med deg å gjøre... ;-) mvh Tusen takk for svar .). Det får meg til å ha litt innblikk i meg selv å klare å gi positive tilbakemeldinger til min eks. Tusen takk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.